Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met ons cookie-beleid.
Meer weten over het gebruik van cookies
Accepteren en sluiten
Onze vakantiehuizen zijn open - Update 15/02 - “
Bekijk onze veelgestelde vragen
”
Eigenaar worden
NL
Kies uw taal
FR
NL
EN
DE
Hoe kunnen we je helpen?
Terug
Help center
>
COVID-19
COVID-19
Ik heb een vraag over een verblijf dat ik gereserveerd heb of een tegoedbon die ik ontvangen heb.
Op zoek naar een verblijf
Mijn reservatie
Prijs en de betaling
COVID-19
Zijn onze vakantiehuizen open?
Wat zijn de geldende regels voor een verblijf na 1 april 2021?
Wat is een overmacht door covid-19?
Definitie van de tegoedbon
Hoe dient u te boeken met een tegoedbon?
Kan ik mijn verblijf annuleren en mijn borg terugkrijgen wegens overmacht?
Mag het termijn voor de betaling van het saldo van mijn verblijf verlengd worden?
Ik heb een tegoedbon ontvangen. Wat gebeurt er met de door mij al betaalde waarborg aan Ardennes-Etape?
Het lukt mij niet om mijn tegoedbon te gebruiken gedurende een nieuwe boeking.
Ik heb geen antwoord van Ardennes-Etape ontvangen.
Hoe geef ik mijn bankgegevens door aan Ardennes-Etape?