Raadpleeg onze FAQ voor meer informatie

Hoe dient u te boeken met een tegoedbon?

  • Stap 1: U kiest een vakantiehuis en periode uit voor uw verblijf.  
  • Stap 2 van de boekingsprocedure: U dient in te loggen met uw klantenaccount dat gelinkt is aan uw geannuleerde boeking. U vult vervolgens uw groepssamenstelling in.

OPGELET: Uw tegoedboncode DIENT NIET in het vak “Heeft u een kortingscode?” te worden ingevoerd. 

  • Stap 3: U vult uw gegevens in en maakt uw keuze uit de annuleringsverzekering. 
  • Stap 4: U bevestigt uw boeking door op “Nu boeken” te klikken. 
  • Stap 5: Wanneer u wilt betalen, dient u uw code in het “cadeaubon”vak in te voeren.  

De waarde van uw tegoedbon wordt in mindering gebracht van de totaalprijs. 

  • Indien het bedrag van uw tegoedbon exact overeenkomt met het totaalbedrag van uw boeking (zonder de waarborg): uw betaalt alleen de waarborg.  
  • Indien het bedrag van uw tegoedbon minder is dan het totaalbedrag van uw boeking (zonder de waarborg): u betaalt de extra kosten en uw waarborg.  
  • Indien het bedrag van uw tegoedbon meer is dan het totaalbedrag van uw boeking (zonder waarborg): het restbedrag op de tegoedbon blijft geldig tot de vervaldatum. 
  • De tegoedbon kan niet ingezet worden voor het betalen van de waarborg en de te betalen kosten ter plaatse aan de eigenaar van het uitgekozen vakantiehuis.  
  • U betaalt vervolgens het eventuele restbedrag en de waarborg volgens de algemene voorwaarden.

Alle informatie over uw tegoedbonnen vindt u terug in de rubriek 'Mijn voordelen' > 'Cadeaubonnen' in uw Klantenaccount.

Ik raadpleeg mijn Klantenaccount

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden? Neem contact met ons op.

Uitzonderlijk gesloten : maandag 01 april

Geen nood, we reageren zo snel mogelijk op uw bericht.

Per telefoon

Van maandag tot donderdag:
9u – 17u
Op vrijdag: 9u – 19u
Op zaterdag: 10u – 16u
Op zondag: 10u – 13u

Live chat

Een medewerker staat voor je klaar van maandag tot vrijdag, van 9 u tot 17u.