Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met ons cookie-beleid.
Reizen van en naar België is toegestaan, maar wordt sterk afgeraden - update 15/04 - Bekijk onze veelgestelde vragen
  • NL

Hoe kunnen we je helpen?

Ik heb geen antwoord van Ardennes-Etape ontvangen.

Wij zijn open en geconcentreerd bezig met de actuele situatie. Wij behandelen de aanvragen per aankomstdatum van de verblijven. Alle aanvragen worden behandeld. Het heeft dus geen zin om meerdere keren dezelfde vraag naar ons toe te sturen. Deze situatie vraagt veel concentratie van onze Customer Service, vandaar dat we momenteel telefonisch niet te bereiken zijn.   

Bij iedere update van informatie over de situatie, houden wij u via onze website op de hoogte. Mochten de maatregels een impact hebben op uw verblijf, dan wordt u daar zo spoedig mogelijk en persoonlijk van op de hoogte gebracht. Alvast bedankt voor uw geduld. 
Zorg goed voor uzelf en uw naasten.

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden? Neem contact met ons op.

Uitzonderlijk gesloten : donderdag 13 mei maandag 24 mei

Geen nood, we reageren zo snel mogelijk op uw bericht.

Per telefoon

Bereikbaar van maandag tot donderdag van 9 tot 17u, op vrijdag van 9 tot 19u en in het weekend van 10 tot 16u. Gemiddelde wachttijd: 10 minuten.

Live chat

Een medewerker staat voor je klaar van maandag tot vrijdag, van 9 u tot 17u.