Contactformulier
Voor vragen of nieuwe verzoeken kan je ons contactformulier invullen. Je verzoek wordt dan doorgestuurd naar het betrokken team en een van onze medewerkers zal zo snel mogelijk contact met je opnemen.
Uw prijzen worden twee jaar vooraf contractueel vastgelegd, bij de opening van de kalenders.
We bepalen ze op basis van de verkopen in het verleden en op basis van de schoolkalenders van Vlaanderen én Nederland. Die groep vertegenwoordigt namelijk het grootste deel van onze klanten.
Toch weten we maar al te goed dat de vraag voortdurend schommelt naargelang van de gebeurtenissen die onze actualiteit beheersen. Als we kiezen voor bevroren prijzen die losstaan van de markttrends, dan lopen we heel wat winst mis. Daarom hebben we een systeem ingevoerd waarbij we onze huurprijzen realtime kunnen bijsturen. Op die manier kunnen we die zo goed mogelijk afstemmen op de kenmerken van de markt en op de vraag van dat moment.
Dat systeem noemen we ‘Revenue Management’ of ‘Opportuniteit’. Het doel is zo vroeg mogelijk te achterhalen op welke verblijfsdata we hoogstwaarschijnlijk een SOLD-OUT zullen bereiken. Mettertijd verrijken en verfijnen we het systeem met de gegevens die we verzamelen. Vandaag is het al uiterst doeltreffend en voorspelt het de SOLD-OUT’s zelfs met een nauwkeurigheid van 90%.
Als er een grote kans is op een SOLD-OUT, nemen de huurprijzen geleidelijk – en dus nauwelijks merkbaar voor de klanten – toe per schijf van 2,5% en tot hoogstens 20%. Deze prijsschommelingen kunnen regelmatig evolueren, aangezien ons systeem zijn SOLD-OUT-voorspellingen voortdurend afstemt op hoe het aanbod en de vraag veranderen. Een voorbeeld: de prijs van een specifiek verblijf zou met 5% kunnen worden verhoogd en die verhoging zou vervolgens een paar dagen later al kunnen worden geschrapt omdat het systeem geen kans op een SOLD-OUT meer ziet. Bijvoorbeeld omdat er verblijven werden geannuleerd.
Wilt u realtime de huurprijzen kennen die worden toegepast naargelang de seizoenen, maanden en/of verblijfstypes, net als de eventuele prijsverhogingen gekoppeld aan ons systeem van Revenue Management? In het tabblad ‘Huurprijzen’ in uw Eigenaarsaccount vindt u volledige en transparante informatie.
Welk bedrag ontvang ik per reservatie?
Maak u tot slot geen zorgen wanneer uw vakantiehuis op bepaalde momenten iets goedkoper is op een ander platform. Het belangrijkste is dat u niet onder de contractuele minimumprijs zakt die u hebt afgesproken met Ardennes-étape.
Uitzonderlijk gesloten : donderdag 25 december donderdag 01 january
Geen nood, we reageren zo snel mogelijk op uw bericht.
Belt u ons over een boeking of een verblijf? Druk op 1 om met een van onze medewerkers van de Klantenservice te spreken.
Contacteert u ons voor een andere vraag dan een boeking of verblijf? Druk op 2 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.
Hebt u een technisch probleem met uw eigenaarsruimte? Toets 3 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.
Is de service die u nodig heeft tijdelijk niet beschikbaar?
Laat een spraakbericht achter en we contacteren u zo snel mogelijk. Vermeld de referentie van uw huis, het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent en de reden voor uw telefoontje.