Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met ons cookie-beleid.
Reizen van en naar België is toegestaan, maar wordt sterk afgeraden - update 12/05 - Bekijk onze veelgestelde vragen
  • NL

Raadpleeg onze FAQ voor meer informatie

Wat is de totale prijs van mijn verblijf, alle kosten inbegrepen?

Op onze site zie je duidelijk en in detail de prijs van een verblijf staan op de door jou gekozen data. Je kan die zien bij de beschrijving van elk vakantiehuis. 

Op je factuur vind je het totale bedrag van je reservatie, inclusief alle gekozen opties (bijvoorbeeld: supplement voor je hond, huur van beddengoed, annuleringsverzekering) en, indien dat het geval is, de forfaitaire kosten. 

Ter plaatste moet je soms nog bepaalde kosten contant betalen, rechtstreeks aan de eigenaar. Is dit het geval, dan staat dit vermeld in de kolom “ter plaatse te betalen” op je factuur. 

Goed om te weten 

Op onze site kan je bij de details van de verblijfskost een schatting van de verbruikskosten terugvinden. Deze is gebaseerd op het verbruik van vorige huurders van dat vakantiehuis in een gelijkaardige periode. Deze schatting is dus tamelijk realistisch en kan je een indicatie geven voor je budget. 

Ik wil meer weten over bijkomende kosten.

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden? Neem contact met ons op.

Per telefoon

Bereikbaar van maandag tot donderdag van 9 tot 17u, op vrijdag van 9 tot 19u en in het weekend van 10 tot 16u. Gemiddelde wachttijd: 10 minuten.

Live chat

Een medewerker staat voor je klaar van maandag tot vrijdag, van 9 u tot 17u.