Per telefoon
Van maandag tot donderdag:
9u – 17u
Op vrijdag: 9u – 19u
Op zaterdag: 10u – 16u
Op zondag: 10u – 13u
De huurwaarborg of waarborg is een bedrag dat je voor je verblijf als garantie stort in geval van schade of het niet naleven van de schoonmaakregels. Dit bedrag wordt betaald via een bankoverschrijving of in contanten aan de eigenaar, afhankelijk van het geval. Als alles na je verblijf in orde is, krijg je deze som binnen de 15 dagen na je vertrek terug.
Hoe krijg ik mijn waarborg terug?
Als alles in orde is na je verblijf (er is geen enkele schade en de woning werd proper afgesloten), dan wordt de waarborg teruggestort binnen de 15 dagen na je verblijf.
De waarborg wordt teruggestort via overschrijving op het rekeningnummer dat jij doorgegeven hebt (via je klantenaccount van Ardennes-étape of rechtstreeks aan de eigenaar), tenzij anders vermeld.
Tip
Zorg ervoor dat we over je bankgegevens beschikken. Ga naar de rubriek 'Mijn profiel' in je Klantenaccount. Vul het IBAN-nummer van uw bankrekening en uw BIC-code in. Die code vind je op de achterkant van je bankkaart of op je bankafschriften. Klik daarna op 'Opslaan' onderaan de pagina. Je informatie wordt meteen bijgewerkt. In je Klantenaccount kan je ook op elk moment zien wanneer je waarborg wordt terugbetaald. Klik daarvoor op het verblijf in kwestie.
Uitzonderlijk gesloten : woensdag 25 december
Geen nood, we reageren zo snel mogelijk op uw bericht.
Van maandag tot donderdag:
9u – 17u
Op vrijdag: 9u – 19u
Op zaterdag: 10u – 16u
Op zondag: 10u – 13u
Een medewerker staat voor je klaar van maandag tot vrijdag, van 9 u tot 17u.