Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met ons cookie-beleid.
Reizen van en naar België is toegestaan, maar wordt sterk afgeraden - update 12/05 - Bekijk onze veelgestelde vragen
  • NL

Raadpleeg onze FAQ voor meer informatie

Waarom is de prijs op mijn factuur anders dan die vermeld op de site?

Je factuur vermeldt de bij Ardennes-étape te betalen kosten, los van de ter plaatse te betalen kosten.

Onze site geeft de totale prijs van het verblijf weer, inclusief de ter plaatse te betalen kosten.

Je factuur vermeldt afzonderlijk het bedrag dat aan Ardennes-étape moet worden betaald en het bedrag dat ter plaatse moet worden betaald. Het omvat ook de waarborgsom, die soms bij het agentschap en soms ter plaatse moet worden betaald.
Onze site geeft een totaalprijs aan voor de gekozen periode, inclusief de ter plaatse te betalen kosten, maar exclusief de borgsom, die na het verblijf wordt terugbetaald.

De kosten (zoals elektriciteit, verwarming, water) zijn:  

  • forfaitair: in dit geval is de prijs op voorhand gekend en staat deze op de site. Deze kosten dien je ofwel ter plaatse te betalen, ofwel staan ze (duidelijk) vermeld op je factuur. 
  • berekend volgens je verbruik: in dit geval variëren ze per verblijf. Je ziet op onze site een indicatieprijs (niet bindend), maar de uiteindelijke kost wordt pas ter plaatse berekend en betaald, rechtstreeks aan de eigenaar. 

Tip 

Voorzie contant geld om de kosten ter plaatse te betalen.

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden? Neem contact met ons op.

Per telefoon

Bereikbaar van maandag tot donderdag van 9 tot 17u, op vrijdag van 9 tot 19u en in het weekend van 10 tot 16u. Gemiddelde wachttijd: 10 minuten.

Live chat

Een medewerker staat voor je klaar van maandag tot vrijdag, van 9 u tot 17u.