Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met ons cookie-beleid.
Reizen van en naar België is toegestaan, maar wordt sterk afgeraden - update 12/05 - Bekijk onze veelgestelde vragen
  • NL

Raadpleeg onze FAQ voor meer informatie

Er was een probleem met de online betaling, wat moet ik doen?

Contacteer ons als het systeem vastloopt op moment van betaling of betaal per overschrijving. 

Contacteer Ardennes-étape als je een probleem ervaart tijdens je online betaling. 

Geef ons door: 

  • welk bericht je te zien kreeg 
  • het moment waarop het bericht verschenen is 

Ons advies 

  1. In sommige gevallen moet je de transactie valideren via een kaartlezer, een digipass of een ander soortgelijk systeem van je bank.
  2. Controleer of het bedrag dat je moet betalen niet de limiet van je bankkaart overschrijdt.
  3. Een betaling via overschrijving kan een goeie oplossing zijn als je problemen hebt met je kaart. 

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden? Neem contact met ons op.

Per telefoon

Bereikbaar van maandag tot donderdag van 9 tot 17u, op vrijdag van 9 tot 19u en in het weekend van 10 tot 16u. Gemiddelde wachttijd: 10 minuten.

Live chat

Een medewerker staat voor je klaar van maandag tot vrijdag, van 9 u tot 17u.