Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met ons cookie-beleid.
Reizen van en naar België is toegestaan, maar wordt sterk afgeraden - update 12/05 - Bekijk onze veelgestelde vragen
  • NL

Raadpleeg onze FAQ voor meer informatie

Ik heb een tegoedbon ontvangen omwille van de coronacrisis: hoe kan ik die gebruiken?

Om je COVID-19-waardebon van Ardennes-étape te gebruiken, moet je :  

  1. Je aanmelden op je klantenaccount 
  2. Je verblijf kiezen 
  3. Je verblijf bevestigen door te klikken op "nu reserveren” 
  4. Je code die op je waardebon staat invullen in het veld “cadeaubon" op het moment van betalen.  

De waarde van je waardebon wordt afgetrokken van de totaalprijs van je reservatie.

Bedrag van je reservatie VS bedrag van je waardebon. 

  • Als het bedrag van je waardebon identiek is aan het bedrag van je reservatie (zonder waarborg), dan betaal je enkel de waarborg. 
  • Als het bedrag van je waardebon lager is dan het bedrag van je reservatie (zonder waarborg), dan betaal je het verschil en de waarborg. 
  • Als het bedrag van je waardebon hoger is dan het bedrag van je reservatie (zonder waarborg), dan blijft het restbedrag geldig tot het moment dat je waardebon verloopt. 

Goed om te weten 

De waardebon komt tussen voor alle kosten van Ardennes-étape, behalve voor de waarborg. 

Het eventuele prijsverschil en de waarborg moeten gestort worden zoals in onze algemene voorwaarden staat. Hetzelfde geldt als je een overnachting boekt waarbij je nog ter plaatse bepaalde zaken moet betalen (kosten voor elektriciteit bijvoorbeeld). 

Tip 

Om je waardebon te gebruiken, moet je die invullen op het moment van betalen (en NIET op het moment van reservatie, als kortingscode).  

Solidariteit 

De waardebon is geldig op al onze vakantiewoningen, maar we vragen je vriendelijk om die te gebruiken in dezelfde woning als waarvoor je gereserveerd had, uit solidariteit voor de eigenaar. 

Ik bekijk de vakantiewoningen van Ardennes-étape 

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden? Neem contact met ons op.

Per telefoon

Bereikbaar van maandag tot donderdag van 9 tot 17u, op vrijdag van 9 tot 19u en in het weekend van 10 tot 16u. Gemiddelde wachttijd: 10 minuten.

Live chat

Een medewerker staat voor je klaar van maandag tot vrijdag, van 9 u tot 17u.