Raadpleeg onze FAQ voor meer informatie

Wat is een schadegeval?

Als een onderdeel van je woning of de inhoud ervan schade oploopt of stuk gaat, spreken we van een schadegeval. 

In de volgende gevallen is er geen sprake van een schadegeval: 

  • je vakantiehuis op orde krijgen, bijvoorbeeld: onvoldoende schoongemaakt, onjuist gesorteerd afval, slecht onderhouden barbecue, verplaatste meubels, niet opgeruimd ...
  • diefstal (of verlies);
  • ongepast gedrag;
  • inbreuken op je huisregels;
  • wanneer er meer huurders verblijven dan vooraf aangegeven.

Wat te doen als er extra kosten zijn na het verblijf, zonder dat er sprake is een schadegeval?

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden? Neem contact met ons op.

Uitzonderlijk gesloten : donderdag 25 december donderdag 01 january


Geen nood, we reageren zo snel mogelijk op uw bericht.

Telefoonlijn

Customer Service

Belt u ons over een boeking of een verblijf? Druk op 1 om met een van onze medewerkers van de Klantenservice te spreken.

  • Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag: van 9.00 tot 12.00 uur en van 14.30 tot 17.00 uur
  • Vrijdag: van 9.00 tot 19.00 uur
  • Zaterdag: van 10.00 tot 16.00 uur
  • Zondag: van 10.00 tot 13.00 uur

Host Success Team

Contacteert u ons voor een andere vraag dan een boeking of verblijf? Druk op 2 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.

Hebt u een technisch probleem met uw eigenaarsruimte? Toets 3 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.

  • Van maandag tot en met vrijdag: van 9.00 tot 12.00 uur en van 14.30 tot 17.00 uur

Is de service die u nodig heeft tijdelijk niet beschikbaar?
Laat een spraakbericht achter en we contacteren u zo snel mogelijk. Vermeld de referentie van uw huis, het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent en de reden voor uw telefoontje.