Contactformulier
Voor vragen of nieuwe verzoeken kan je ons contactformulier invullen. Je verzoek wordt dan doorgestuurd naar het betrokken team en een van onze medewerkers zal zo snel mogelijk contact met je opnemen.
Wilt u uw vakantiegangers een nog betere ervaring bieden, zodat ze nog meer te spreken zijn over uw vakantiehuis? En wilt u dat doen door hen bedlinnen ter beschikking te stellen?
Dat kan! Er zijn wel twee voorwaarden aan verbonden:
1.U moet absoluut btw-plichtig zijn (zie de nieuwe btw-regels voor toeristische verblijven).
2.U moet het bedlinnen verplicht aanbieden bij elke reservatie die u registreert via Ardennes-étape.
Beslist u om uw vakantiegangers bedlinnen ter beschikking stellen?
•Dan moet u dat doen bij elke reservatie via Ardennes-étape. Zo vermijdt u enerzijds dat u moet goochelen met een gemengde btw-plicht. Anderzijds helpt het u om de btw op al uw facturen bij te werken.
•U kiest zelf of u de bedden opmaakt of het bedlinnen gewoon klaarlegt.
•Als u niet met een algemeen forfait werkt, voer dan in de afrekening aan het einde van het verblijf het uiteindelijke aantal deelnemers voor het verblijf in. U hebt hiervoor vijf dagen de tijd vanaf de einddatum van het verblijf. •Als u ook badhanddoeken ter beschikking stelt, kunnen die optioneel blijven. Vraag in dat geval – en als u momenteel met een algemeen forfait werkt – expliciet via het contactformulier om ‘verplicht bedlinnen’ en ‘optioneel badlinnen’ op te splitsen.
Beslist u om uw vakantiegangers geen bedlinnen meer ter beschikking stellen?
•Ga dan samen met uw boekhouder na of u nog steeds aan alle voorwaarden voldoet om btw-plichtig te blijven.
•Breng ons hier vervolgens uitdrukkelijk van op de hoogte via het contactformulier, zodat wij de nodige wijzigingen kunnen doorvoeren
Uitzonderlijk gesloten : donderdag 25 december donderdag 01 january
Geen nood, we reageren zo snel mogelijk op uw bericht.
Belt u ons over een boeking of een verblijf? Druk op 1 om met een van onze medewerkers van de Klantenservice te spreken.
Contacteert u ons voor een andere vraag dan een boeking of verblijf? Druk op 2 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.
Hebt u een technisch probleem met uw eigenaarsruimte? Toets 3 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.
Is de service die u nodig heeft tijdelijk niet beschikbaar?
Laat een spraakbericht achter en we contacteren u zo snel mogelijk. Vermeld de referentie van uw huis, het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent en de reden voor uw telefoontje.