Raadpleeg onze FAQ voor meer informatie

Hoe kan ik mijn facturen raadplegen en downloaden?

Ons computersysteem maakt voor u automatisch alle facturen aan voor reservaties via Ardennes-étape. Zo wint u niet alleen kostbare tijd, maar zijn de toegepaste btw-tarieven ook altijd correct. 

In uw Eigenaarsaccount kunt u ze vrij raadplegen en downloaden. Ga naar het tabblad ‘Statistieken’ en vervolgens naar ‘Facturen’. Selecteer het vakantiehuis waarvoor u facturen wilt bekijken of downloaden. 


Vervolgens selecteert u een van onderstaande gegevens:
•Een reserveringsnummer
•Een specifieke periode 


Als u op ‘Weergeven’ klikt, krijgt u het volgende te zien:
•Uw facturen, die ter beschikking worden gesteld wanneer de vakantiegangers het voorschot betalen
•Uw bijkomende facturen voor uw eventuele kostenafrekeningen aan het einde van het verblijf
•Bij annulatie:

    oUw creditnota’s, die worden opgemaakt op het ogenblik van de annulatie van het verblijf
    oUw schadevergoedingsfacturen, afhankelijk van of het vakantiehuis al dan niet opnieuw werd verhuurd 


U kunt deze facturen downloaden:
•Ofwel allemaal apart, door te klikken op het pijltje rechts van de titel van de factuur
•Ofwel allemaal samen, door te klikken op ‘Alles downloaden’. U ontvangt vervolgens een e-mail met een downloadlink die u toegang geeft tot een ‘Verkoopboek’ voor de periode die of het reserveringsnummer dat u hebt ingevoerd. 

Gemakshalve raden we u aan om uw facturen driemaandelijks te downloaden volgens het tempo van uw kwartaalaangiftes. U hoeft zich geen zorgen te maken over de nummering van uw facturen. Maak in uw eigen boekhoudsysteem een specifiek verkoopboek aan voor uw activiteiten bij Ardennes-étape. Daarin voert u vervolgens uw facturen van Ardennes-étape in, zonder dat dit gevolgen heeft voor de nummering van de facturen die u voor andere zaken uitreikt.

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden? Neem contact met ons op.

Uitzonderlijk gesloten : donderdag 25 december donderdag 01 january


Geen nood, we reageren zo snel mogelijk op uw bericht.

Telefoonlijn

Customer Service

Belt u ons over een boeking of een verblijf? Druk op 1 om met een van onze medewerkers van de Klantenservice te spreken.

  • Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag: van 9.00 tot 12.00 uur en van 14.30 tot 17.00 uur
  • Vrijdag: van 9.00 tot 19.00 uur
  • Zaterdag: van 10.00 tot 16.00 uur
  • Zondag: van 10.00 tot 13.00 uur

Host Success Team

Contacteert u ons voor een andere vraag dan een boeking of verblijf? Druk op 2 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.

Hebt u een technisch probleem met uw eigenaarsruimte? Toets 3 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.

  • Van maandag tot en met vrijdag: van 9.00 tot 12.00 uur en van 14.30 tot 17.00 uur

Is de service die u nodig heeft tijdelijk niet beschikbaar?
Laat een spraakbericht achter en we contacteren u zo snel mogelijk. Vermeld de referentie van uw huis, het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent en de reden voor uw telefoontje.