Contactformulier
Voor vragen of nieuwe verzoeken kan je ons contactformulier invullen. Je verzoek wordt dan doorgestuurd naar het betrokken team en een van onze medewerkers zal zo snel mogelijk contact met je opnemen.
Ons computersysteem maakt voor u automatisch alle facturen aan voor reservaties via Ardennes-étape. Zo wint u niet alleen kostbare tijd, maar zijn de toegepaste btw-tarieven ook altijd correct.
In uw Eigenaarsaccount kunt u ze vrij raadplegen en downloaden. Ga naar het tabblad ‘Statistieken’ en vervolgens naar ‘Facturen’. Selecteer het vakantiehuis waarvoor u facturen wilt bekijken of downloaden.
Vervolgens selecteert u een van onderstaande gegevens:
•Een reserveringsnummer
•Een specifieke periode
Als u op ‘Weergeven’ klikt, krijgt u het volgende te zien:
•Uw facturen, die ter beschikking worden gesteld wanneer de vakantiegangers het voorschot betalen
•Uw bijkomende facturen voor uw eventuele kostenafrekeningen aan het einde van het verblijf
•Bij annulatie:
oUw creditnota’s, die worden opgemaakt op het ogenblik van de annulatie van het verblijf
oUw schadevergoedingsfacturen, afhankelijk van of het vakantiehuis al dan niet opnieuw werd verhuurd
U kunt deze facturen downloaden:
•Ofwel allemaal apart, door te klikken op het pijltje rechts van de titel van de factuur
•Ofwel allemaal samen, door te klikken op ‘Alles downloaden’. U ontvangt vervolgens een e-mail met een downloadlink die u toegang geeft tot een ‘Verkoopboek’ voor de periode die of het reserveringsnummer dat u hebt ingevoerd.
Gemakshalve raden we u aan om uw facturen driemaandelijks te downloaden volgens het tempo van uw kwartaalaangiftes. U hoeft zich geen zorgen te maken over de nummering van uw facturen. Maak in uw eigen boekhoudsysteem een specifiek verkoopboek aan voor uw activiteiten bij Ardennes-étape. Daarin voert u vervolgens uw facturen van Ardennes-étape in, zonder dat dit gevolgen heeft voor de nummering van de facturen die u voor andere zaken uitreikt.
Uitzonderlijk gesloten : donderdag 25 december donderdag 01 january
Geen nood, we reageren zo snel mogelijk op uw bericht.
Belt u ons over een boeking of een verblijf? Druk op 1 om met een van onze medewerkers van de Klantenservice te spreken.
Contacteert u ons voor een andere vraag dan een boeking of verblijf? Druk op 2 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.
Hebt u een technisch probleem met uw eigenaarsruimte? Toets 3 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.
Is de service die u nodig heeft tijdelijk niet beschikbaar?
Laat een spraakbericht achter en we contacteren u zo snel mogelijk. Vermeld de referentie van uw huis, het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent en de reden voor uw telefoontje.