Raadpleeg onze FAQ voor meer informatie

Hoe werkt het systeem van de geschatte kosten volgens verbruik?

Om ervoor te zorgen dat vakantiegangers niet voor onaangename verrassingen komen te staan en om hen een realistische schatting te geven van de verbruikskosten, bepalen wij die kosten in deze volgorde van prioriteit:
1.Op basis van de geschiedenis van het reële verbruik dat werd ingevoerd in de afrekeningen aan het einde van het verblijf voor dezelfde verblijfstypes en periodes
2.Op basis van de weging van de geschiedenis van het reële verbruik dat werd ingevoerd in de afrekeningen aan het einde van het verblijf voor verschillende verblijfstypes maar in dezelfde periodes
3.Op basis van schattingen ingevoerd in uw Eigenaarsaccount, als de gegevens van de afrekeningen niet volstaan 


Hoe pas ik de geschatte kosten van mijn vakantiehuis aan?

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden? Neem contact met ons op.

Uitzonderlijk gesloten : donderdag 25 december donderdag 01 january


Geen nood, we reageren zo snel mogelijk op uw bericht.

Telefoonlijn

Customer Service

Belt u ons over een boeking of een verblijf? Druk op 1 om met een van onze medewerkers van de Klantenservice te spreken.

  • Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag: van 9.00 tot 12.00 uur en van 14.30 tot 17.00 uur
  • Vrijdag: van 9.00 tot 19.00 uur
  • Zaterdag: van 10.00 tot 16.00 uur
  • Zondag: van 10.00 tot 13.00 uur

Host Success Team

Contacteert u ons voor een andere vraag dan een boeking of verblijf? Druk op 2 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.

Hebt u een technisch probleem met uw eigenaarsruimte? Toets 3 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.

  • Van maandag tot en met vrijdag: van 9.00 tot 12.00 uur en van 14.30 tot 17.00 uur

Is de service die u nodig heeft tijdelijk niet beschikbaar?
Laat een spraakbericht achter en we contacteren u zo snel mogelijk. Vermeld de referentie van uw huis, het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent en de reden voor uw telefoontje.