Contactformulier
Voor vragen of nieuwe verzoeken kan je ons contactformulier invullen. Je verzoek wordt dan doorgestuurd naar het betrokken team en een van onze medewerkers zal zo snel mogelijk contact met je opnemen.
Om ervoor te zorgen dat vakantiegangers niet voor onaangename verrassingen komen te staan en om hen een realistische schatting te geven van de verbruikskosten, bepalen wij die kosten in deze volgorde van prioriteit:
1.Op basis van de geschiedenis van het reële verbruik dat werd ingevoerd in de afrekeningen aan het einde van het verblijf voor dezelfde verblijfstypes en periodes
2.Op basis van de weging van de geschiedenis van het reële verbruik dat werd ingevoerd in de afrekeningen aan het einde van het verblijf voor verschillende verblijfstypes maar in dezelfde periodes
3.Op basis van schattingen ingevoerd in uw Eigenaarsaccount, als de gegevens van de afrekeningen niet volstaan
Uitzonderlijk gesloten : donderdag 25 december donderdag 01 january
Geen nood, we reageren zo snel mogelijk op uw bericht.
Belt u ons over een boeking of een verblijf? Druk op 1 om met een van onze medewerkers van de Klantenservice te spreken.
Contacteert u ons voor een andere vraag dan een boeking of verblijf? Druk op 2 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.
Hebt u een technisch probleem met uw eigenaarsruimte? Toets 3 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.
Is de service die u nodig heeft tijdelijk niet beschikbaar?
Laat een spraakbericht achter en we contacteren u zo snel mogelijk. Vermeld de referentie van uw huis, het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent en de reden voor uw telefoontje.