Raadpleeg onze FAQ voor meer informatie

Hoe rust ik mijn vakantiehuis uit met een laadpaal voor elektrische auto’s?

Wilt u uw vakantiehuis uitrusten met een laadpaal voor elektrische voertuigen? Profiteer van het partnerschap van Ardennes-étape met EDI - Electric by D'Ieteren! Maak uw woning extra aantrekkelijk door uw gasten de mogelijkheid te bieden hun elektrische wagen of plug-in hybride heel eenvoudig op te laden. 

3 goede redenen om uw vakantiewoning te voorzien van een oplaadoplossing

1. Voorzie in de behoeften van uw huurders
Er rijden steeds meer elektrische voertuigen rond en toch is er in het zuiden van ons land een groot tekort aan oplaadmogelijkheden. Bestuurders zoeken plaatsen waar ze gemakkelijk kunnen opladen. Een EDI-laadpaal betekent dan ook een echt pluspunt voor uw gasten. 

2. Trek meer klanten aan
U kunt uw laadpaal publiceren zodat u op de vele oplaadapps verschijnt. U kunt hem zelfs toevoegen aan Google Maps. Zo verhoogt u de zichtbaarheid van uw vakantiehuis voor nieuwe potentiële klanten. 

3. Een nieuwe bron van inkomsten
Door te kiezen voor het tarief dat het beste past bij uw situatie kunt u uw installatie rendabel maken. U profiteert dan van een marge op elke kWh dat wordt gebruikt om een elektrische wagen aan uw laadpaal op te laden. De facturatie aan uw bezoekers gebeurt rechtstreeks via het platform terwijl u voordeel haalt uit de oplaadtransacties. 

Vraag hier uw persoonlijke offerte aan : https://www.edi.be/ardennes-etape

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden? Neem contact met ons op.

Uitzonderlijk gesloten : donderdag 25 december donderdag 01 january


Geen nood, we reageren zo snel mogelijk op uw bericht.

Telefoonlijn

Customer Service

Belt u ons over een boeking of een verblijf? Druk op 1 om met een van onze medewerkers van de Klantenservice te spreken.

  • Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag: van 9.00 tot 12.00 uur en van 14.30 tot 17.00 uur
  • Vrijdag: van 9.00 tot 19.00 uur
  • Zaterdag: van 10.00 tot 16.00 uur
  • Zondag: van 10.00 tot 13.00 uur

Host Success Team

Contacteert u ons voor een andere vraag dan een boeking of verblijf? Druk op 2 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.

Hebt u een technisch probleem met uw eigenaarsruimte? Toets 3 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.

  • Van maandag tot en met vrijdag: van 9.00 tot 12.00 uur en van 14.30 tot 17.00 uur

Is de service die u nodig heeft tijdelijk niet beschikbaar?
Laat een spraakbericht achter en we contacteren u zo snel mogelijk. Vermeld de referentie van uw huis, het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent en de reden voor uw telefoontje.