Contactformulier
Voor vragen of nieuwe verzoeken kan je ons contactformulier invullen. Je verzoek wordt dan doorgestuurd naar het betrokken team en een van onze medewerkers zal zo snel mogelijk contact met je opnemen.
Mijn huurders hebben een elektrische wagen. Wat moet ik doen? Steeds meer mensen rijden met een elektrische wagen. Uw klanten moeten hun elektrische voertuig dus ook kunnen opladen. Goede communicatie bij hun aankomst is dan ook belangrijk.
We raden u daarom aan om ...
Volgens de voorwaarden van ons contract is een elektrisch voertuig opladen namelijk niet inbegrepen in de 'Kosten'. U hebt dus het recht om hiervoor extra aan te rekenen. De prijs schommelt tussen 7 en 20 euro per laadbeurt, afhankelijk van het type voertuig (volledig elektrisch of hybride, formaat van de batterij enz.). Deze bedragen zijn indicatief en schommelen in functie van de elektriciteitsprijzen.
Binnen de 5 dagen na het einde van het bewuste verblijf dient u dit bedrag toe te voegen aan de eindafrekening onder het keuzemenu 'Extra kosten toevoegen die niet door de verzekering worden gedekt', vervolgens 'Opladen elektrisch voertuig niet inbegrepen in het energiepakket'.
Wilt u uw vakantiehuis uitrusten met een oplaadpunt voor elektrische voertuigen?
Dankzij ons partnerschap met EDI - Electric by D'Ieteren kan u uw vakantiehuis tegen voordelige voorwaarden uitrusten met een laadpaal. De details vindt u hier.
Hebt u een laadpaal voor elektrische voertuigen geïnstalleerd bij uw vakantiehuis?
Laat het ons weten via het contactformulier, categorie 'Beschrijving van mijn vakantiehuis', subcategorie 'Ik heb extra apparatuur geïnstalleerd en wil de beschrijving wijzigen'.
Uitzonderlijk gesloten : donderdag 25 december donderdag 01 january
Geen nood, we reageren zo snel mogelijk op uw bericht.
Belt u ons over een boeking of een verblijf? Druk op 1 om met een van onze medewerkers van de Klantenservice te spreken.
Contacteert u ons voor een andere vraag dan een boeking of verblijf? Druk op 2 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.
Hebt u een technisch probleem met uw eigenaarsruimte? Toets 3 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.
Is de service die u nodig heeft tijdelijk niet beschikbaar?
Laat een spraakbericht achter en we contacteren u zo snel mogelijk. Vermeld de referentie van uw huis, het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent en de reden voor uw telefoontje.