Contactformulier
Voor vragen of nieuwe verzoeken kan je ons contactformulier invullen. Je verzoek wordt dan doorgestuurd naar het betrokken team en een van onze medewerkers zal zo snel mogelijk contact met je opnemen.
De regels om afval te sorteren verschillen van land tot land, soms zelfs van regio tot regio. We raden je daarom aan om duidelijke informatie mee te geven aan de huurders aan het begin van hun verblijf.
Tips
1. Gebruik de pictogrammen van Ardennes-étape. Ze zijn simpel en verstaanbaar voor iedereen.
- Je kan deze documenten downloaden en afdrukken vanuit je eigenaarsaccount.
- Hang ze goed in het zicht in je vakantiehuis en hang ze ook op bij de vuilnisbakken.
2. Leg de betekenis van de pictogrammen en de sorteerregels luid en duidelijk uit aan het begin van het verblijf.
Uitzonderlijk gesloten : donderdag 01 january
Geen nood, we reageren zo snel mogelijk op uw bericht.
Belt u ons over een boeking of een verblijf? Druk op 1 om met een van onze medewerkers van de Klantenservice te spreken.
Contacteert u ons voor een andere vraag dan een boeking of verblijf? Druk op 2 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.
Hebt u een technisch probleem met uw eigenaarsruimte? Toets 3 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.
Is de service die u nodig heeft tijdelijk niet beschikbaar?
Laat een spraakbericht achter en we contacteren u zo snel mogelijk. Vermeld de referentie van uw huis, het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent en de reden voor uw telefoontje.