Raadpleeg onze FAQ voor meer informatie

De huurders sorteren hun afval niet op een correcte manier, wat moet ik doen?

De regels om afval te sorteren verschillen van land tot land, soms zelfs van regio tot regio. We raden je daarom aan om duidelijke informatie mee te geven aan de huurders aan het begin van hun verblijf.

Tips 

        1. Gebruik de pictogrammen van Ardennes-étape. Ze zijn simpel en verstaanbaar voor iedereen

                - Je kan deze documenten downloaden en afdrukken vanuit je eigenaarsaccount. 

                - Hang ze goed in het zicht in je vakantiehuis en hang ze ook op bij de vuilnisbakken. 

        2. Leg de betekenis van de pictogrammen en de sorteerregels luid en duidelijk uit aan het begin van het verblijf. 

Ik download de pictogrammen met de sorteerregels 

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden? Neem contact met ons op.

Uitzonderlijk gesloten : donderdag 01 january


Geen nood, we reageren zo snel mogelijk op uw bericht.

Telefoonlijn

Customer Service

Belt u ons over een boeking of een verblijf? Druk op 1 om met een van onze medewerkers van de Klantenservice te spreken.

  • Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag: van 9.00 tot 12.00 uur en van 14.30 tot 17.00 uur
  • Vrijdag: van 9.00 tot 19.00 uur
  • Zaterdag: van 10.00 tot 16.00 uur
  • Zondag: van 10.00 tot 13.00 uur

Host Success Team

Contacteert u ons voor een andere vraag dan een boeking of verblijf? Druk op 2 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.

Hebt u een technisch probleem met uw eigenaarsruimte? Toets 3 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.

  • Van maandag tot en met vrijdag: van 9.00 tot 12.00 uur en van 14.30 tot 17.00 uur

Is de service die u nodig heeft tijdelijk niet beschikbaar?
Laat een spraakbericht achter en we contacteren u zo snel mogelijk. Vermeld de referentie van uw huis, het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent en de reden voor uw telefoontje.