Raadpleeg onze FAQ voor meer informatie

De huurders hebben me hun aankomstuur niet doorgegeven, wat moet ik doen?

Wanneer de huurders enkele dagen voor hun verblijf geen contact met je opnemen om hun aankomstuur af te spreken, contacteer hen dan zelf. 

Tips

  1. De gegevens van de huurders staan op je verblijfsticket.
  2. Als de huurders Franstalig zijn en je voelt je niet op je gemak om die taal te spreken, stuur dan een sms.

Goed om te weten 

Heb je al meermaals geprobeerd je huurders te bereiken, maar zonder succes? Wij zijn er om je te helpen. 

Contacteer ons zodat onze Customer Service met hen contact kan opnemen. 

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden? Neem contact met ons op.

Uitzonderlijk gesloten : donderdag 01 january


Geen nood, we reageren zo snel mogelijk op uw bericht.

Telefoonlijn

Customer Service

Belt u ons over een boeking of een verblijf? Druk op 1 om met een van onze medewerkers van de Klantenservice te spreken.

  • Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag: van 9.00 tot 12.00 uur en van 14.30 tot 17.00 uur
  • Vrijdag: van 9.00 tot 19.00 uur
  • Zaterdag: van 10.00 tot 16.00 uur
  • Zondag: van 10.00 tot 13.00 uur

Host Success Team

Contacteert u ons voor een andere vraag dan een boeking of verblijf? Druk op 2 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.

Hebt u een technisch probleem met uw eigenaarsruimte? Toets 3 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.

  • Van maandag tot en met vrijdag: van 9.00 tot 12.00 uur en van 14.30 tot 17.00 uur

Is de service die u nodig heeft tijdelijk niet beschikbaar?
Laat een spraakbericht achter en we contacteren u zo snel mogelijk. Vermeld de referentie van uw huis, het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent en de reden voor uw telefoontje.