Contactformulier
Voor vragen of nieuwe verzoeken kan je ons contactformulier invullen. Je verzoek wordt dan doorgestuurd naar het betrokken team en een van onze medewerkers zal zo snel mogelijk contact met je opnemen.
Om de kostenberekening aan het einde van het verblijf te registreren, doet u het volgende:
1. Ga op uw eigenaarsaccount en klik de rubriek 'Planning' aan.
2. Selecteer het juiste vakantiehuis indien u er meerdere bezit.
3. Klik bij de betrokken reservatie op 'Details'. Het afrekeningsformulier verschijnt onder de verblijfsgegevens.
4a. Zijn de kosten bekend? Om de registratie te vergemakkelijken, zijn de bekende kosten voor dit vakantiehuis al ingevuld. U moet enkel nog de lege velden invullen. Daarna verschijnt automatisch het totaal.
4b. Zijn de kosten die u moet registreren nog niet ingevuld?
Doe dan het volgende:
• Voeg een nieuwe kost toe door te klikken op 'niet door de verzekering gedekte kosten'.
Alleen de volgende kosten kunnen worden afgetrokken van de waarborg:
• Schade die niet door de verzekering wordt gedekt
• Extra schoonmaak die niet door de verzekering wordt gedekt
• Verzendkosten voor vergeten artikelen
• Oplaadkosten voor elektrische voertuigen
• Als u een van deze kostencategorieën selecteert, kan u de exacte aard ervan vermelden in het veld ‘opmerking' om de klant duidelijke en transparante informatie te verstrekken.
Let op: de rekening kan tot 5 dagen na het einde van het verblijf gewijzigd worden. Na deze periode wordt ze definitief afgesloten en naar de klant gestuurd, behalve als de waarborg wordt geblokkeerd vanwege een klachtendossier.
Uitzonderlijk gesloten : donderdag 25 december donderdag 01 january
Geen nood, we reageren zo snel mogelijk op uw bericht.
Belt u ons over een boeking of een verblijf? Druk op 1 om met een van onze medewerkers van de Klantenservice te spreken.
Contacteert u ons voor een andere vraag dan een boeking of verblijf? Druk op 2 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.
Hebt u een technisch probleem met uw eigenaarsruimte? Toets 3 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.
Is de service die u nodig heeft tijdelijk niet beschikbaar?
Laat een spraakbericht achter en we contacteren u zo snel mogelijk. Vermeld de referentie van uw huis, het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent en de reden voor uw telefoontje.