Raadpleeg onze FAQ voor meer informatie

Hoe registreer ik een eindafrekening?

Om de kostenberekening aan het einde van het verblijf te registreren, doet u het volgende: 

1. Ga op uw eigenaarsaccount en klik de rubriek 'Planning' aan. 

2. Selecteer het juiste vakantiehuis indien u er meerdere bezit. 

3. Klik bij de betrokken reservatie op 'Details'. Het afrekeningsformulier verschijnt onder de verblijfsgegevens. 

4a. Zijn de kosten bekend? Om de registratie te vergemakkelijken, zijn de bekende kosten voor dit vakantiehuis al ingevuld. U moet enkel nog de lege velden invullen. Daarna verschijnt automatisch het totaal. 

4b. Zijn de kosten die u moet registreren nog niet ingevuld?
Doe dan het volgende: 

• Voeg een nieuwe kost toe door te klikken op 'niet door de verzekering gedekte kosten'. 

Alleen de volgende kosten kunnen worden afgetrokken van de waarborg: 

• Schade die niet door de verzekering wordt gedekt
• Extra schoonmaak die niet door de verzekering wordt gedekt
• Verzendkosten voor vergeten artikelen
• Oplaadkosten voor elektrische voertuigen
• Als u een van deze kostencategorieën selecteert, kan u de exacte aard ervan vermelden in het veld ‘opmerking' om de klant duidelijke en transparante informatie te verstrekken. 

Let op: de rekening kan tot 5 dagen na het einde van het verblijf gewijzigd worden. Na deze periode wordt ze definitief afgesloten en naar de klant gestuurd, behalve als de waarborg wordt geblokkeerd vanwege een klachtendossier.

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden? Neem contact met ons op.

Uitzonderlijk gesloten : donderdag 25 december donderdag 01 january


Geen nood, we reageren zo snel mogelijk op uw bericht.

Telefoonlijn

Customer Service

Belt u ons over een boeking of een verblijf? Druk op 1 om met een van onze medewerkers van de Klantenservice te spreken.

  • Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag: van 9.00 tot 12.00 uur en van 14.30 tot 17.00 uur
  • Vrijdag: van 9.00 tot 19.00 uur
  • Zaterdag: van 10.00 tot 16.00 uur
  • Zondag: van 10.00 tot 13.00 uur

Host Success Team

Contacteert u ons voor een andere vraag dan een boeking of verblijf? Druk op 2 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.

Hebt u een technisch probleem met uw eigenaarsruimte? Toets 3 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.

  • Van maandag tot en met vrijdag: van 9.00 tot 12.00 uur en van 14.30 tot 17.00 uur

Is de service die u nodig heeft tijdelijk niet beschikbaar?
Laat een spraakbericht achter en we contacteren u zo snel mogelijk. Vermeld de referentie van uw huis, het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent en de reden voor uw telefoontje.