Contactformulier
Voor vragen of nieuwe verzoeken kan je ons contactformulier invullen. Je verzoek wordt dan doorgestuurd naar het betrokken team en een van onze medewerkers zal zo snel mogelijk contact met je opnemen.
Een bevestigde reservatie annuleren zorgt voor frustratie bij de huurder. Bovendien zijn de waarden van Ardennes-étape gebaseerd op de vlotheid en de betrouwbaarheid van de service, en op het vertrouwen tussen vakantiegangers, Ardennes-étape en de eigenaars.
Daarom staat er in de algemene voorwaarden van het contract dat we met jou hebben (zie artikel 6.6 en 7) het volgende vermeld:
- iedere eigenaar is verantwoordelijk voor het up-to-date houden van zijn agenda
- de reservaties vanuit Ardennes-étape zijn prioritair behalve in geval van overmacht, is een annulering van uw kant van een eerder bevestigde reservatie mogelijk onder deze voorwaarden:
1 Ardennes-étape is contractueel verplicht om aan de huurder een vakantiehuis met ten minste dezelfde kwaliteit en dezelfde prijs voor te stellen
2. Indien dit huis duurder is, dan moet jij het prijsverschil betalen, net als de verschuldigde commissie van de eerste reservatie Je kan meer informatie vinden in de artikels 6.6 en 7 van de algemene voorwaarden in het contract dat ons verbindt.
Tip
Bekijk hoe je een persoonlijke reservatie kan registreren, zodat je jouw planning up-to-date kan houden en deze situatie kan vermijden.
Uitzonderlijk gesloten : donderdag 25 december donderdag 01 january
Geen nood, we reageren zo snel mogelijk op uw bericht.
Belt u ons over een boeking of een verblijf? Druk op 1 om met een van onze medewerkers van de Klantenservice te spreken.
Contacteert u ons voor een andere vraag dan een boeking of verblijf? Druk op 2 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.
Hebt u een technisch probleem met uw eigenaarsruimte? Toets 3 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.
Is de service die u nodig heeft tijdelijk niet beschikbaar?
Laat een spraakbericht achter en we contacteren u zo snel mogelijk. Vermeld de referentie van uw huis, het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent en de reden voor uw telefoontje.