Contactformulier
Voor vragen of nieuwe verzoeken kan je ons contactformulier invullen. Je verzoek wordt dan doorgestuurd naar het betrokken team en een van onze medewerkers zal zo snel mogelijk contact met je opnemen.
Over het algemeen zorgt Ardennes-étape ervoor dat de betaling zo snel en vlot mogelijk gebeurd. We doen dat door onmiddellijk na reservatie een online betaling voor te stellen.
In sommige gevallen beschikt de klant over een betalingstermijn. Deze wordt nauwkeurig opgevolgd door ons team. Wordt de betaling niet uitgevoerd, dan wordt het verblijf geannuleerd.
Wat gebeurt er in geval van annulatie?
In geval van annulatie van een reservatie en conform onze algemene voorwaarden (artikel 1.2), ontvangt u een schadevergoeding, op voorwaarde dat de klant het voorschot betaald heeft.
In dat geval garanderen wij u een vergoeding van 100% van de huurprijs van de geannuleerde reservering. Ongeacht de datum van annulering van het verblijf en ongeacht of wij er uiteindelijk in slagen uw vakantiehuis opnieuw te verhuren over de gehele periode van de verblijfsdata.
Om ons in staat te stellen dit verblijf opnieuw te verhuren, blijven de data van het geannuleerde verblijf 'gereserveerd' in uw planning voor een nieuwe verhuur door Ardennes-étape.
• Indien wij erin slagen uw vakantiewoning opnieuw te verhuren tegen een hogere prijs, wordt de 100% vergoeding van de huurprijs verhoogd met dit prijsverschil. U ontvangt het volledige bedrag van de nieuwe prijs.
• Als wij erin slagen uw vakantiehuis opnieuw te verhuren tegen een lagere prijs, bent u toch verzekerd van de 100% vergoeding van de huur van de geannuleerde reservering. (bijvoorbeeld: gedeeltelijke overplaatsing, promotie...)
• Als wij uw vakantiewoning 48 uur voor het begin van het verblijf niet opnieuw verhuurd hebben, worden de data van het geannuleerde verblijf vrijgegeven in uw agenda en kan u een eigen reservering maken met behoud van uw vergoeding van 100% van de huurprijs van de geannuleerde reservatie.
In sommige gevallen kan u volgens onze algemene voorwaarden evenwel geen annulatievergoeding ontvangen:
- Als de klant het voorschot niet heeft betaald.
- Als u als eigenaar vroeger dan 48 uur voor de aanvang van het geannuleerde verblijf het verblijf ter beschikking stelt van een derde. - Als de annulatie het gevolg is van een aanpassing die u als eigenaar doorvoerde en die een essentieel onderdeel uitmaakt van de reservatie.
- Als de annulatie het gevolg is van overmacht. Onder overmacht verstaan wij iedere abnormale en onvoorspelbare situatie, onafhankelijk van de wil van diegene die deze overmacht inroept en waarvan de gevolgen ondanks alle inspanningen niet vermeden konden worden (bijvoorbeeld: oorlog, aanslagen, natuurrampen, zone in quarantaine of isolement, pandemie, onvoorziene beslissingen van de overheid in een crisisperiode die genomen werden na de reservatie en die een verblijf volgens die reservatie onmogelijk maken…)
Uitzonderlijk gesloten : donderdag 25 december donderdag 01 january
Geen nood, we reageren zo snel mogelijk op uw bericht.
Belt u ons over een boeking of een verblijf? Druk op 1 om met een van onze medewerkers van de Klantenservice te spreken.
Contacteert u ons voor een andere vraag dan een boeking of verblijf? Druk op 2 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.
Hebt u een technisch probleem met uw eigenaarsruimte? Toets 3 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.
Is de service die u nodig heeft tijdelijk niet beschikbaar?
Laat een spraakbericht achter en we contacteren u zo snel mogelijk. Vermeld de referentie van uw huis, het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent en de reden voor uw telefoontje.