Contactformulier
Voor vragen of nieuwe verzoeken kan je ons contactformulier invullen. Je verzoek wordt dan doorgestuurd naar het betrokken team en een van onze medewerkers zal zo snel mogelijk contact met je opnemen.
1. Log in op je eigenaarsaccount van Ardennes-étape.
2. Klik op het tabje “planning”.
3.Klik op “nieuw”.

4. Geef de gegevens in voor deze persoonlijke reservatie.
5. Sla op.
6. Je ontvangt daarna het reservatienummer via e-mail. Die mail bevestigt dat je reservatie verwerkt is in de planning.
BELANGRIJK
Let er op dat je zeker het reservatienummer ontvangt. Zonder dit nummer is je reservatie niet verwerkt in de planning en zullen deze data nog als beschikbaar staan (Ardennes-étape is niet verantwoordelijk voor dubbele reservaties, conform de algemene voorwaarden die in ons contract met jou vermeld staan).
Uitzonderlijk gesloten : donderdag 25 december donderdag 01 january
Geen nood, we reageren zo snel mogelijk op uw bericht.
Belt u ons over een boeking of een verblijf? Druk op 1 om met een van onze medewerkers van de Klantenservice te spreken.
Contacteert u ons voor een andere vraag dan een boeking of verblijf? Druk op 2 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.
Hebt u een technisch probleem met uw eigenaarsruimte? Toets 3 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.
Is de service die u nodig heeft tijdelijk niet beschikbaar?
Laat een spraakbericht achter en we contacteren u zo snel mogelijk. Vermeld de referentie van uw huis, het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent en de reden voor uw telefoontje.