Raadpleeg onze FAQ voor meer informatie

Hoe geef ik een persoonlijke reservering in het systeem in?

        1. Log in op je eigenaarsaccount van Ardennes-étape. 

        2. Klik op het tabje “planning”. 

        3.Klik op “nieuw”.

        4. Geef de gegevens in voor deze persoonlijke reservatie. 

        5. Sla op

        6. Je ontvangt daarna het reservatienummer via e-mail. Die mail bevestigt dat je reservatie verwerkt is in de planning.

BELANGRIJK

Let er op dat je zeker het reservatienummer ontvangt. Zonder dit nummer is je reservatie niet verwerkt in de planning en zullen deze data nog als beschikbaar staan (Ardennes-étape is niet verantwoordelijk voor dubbele reservaties, conform de algemene voorwaarden die in ons contract met jou vermeld staan).

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden? Neem contact met ons op.

Uitzonderlijk gesloten : donderdag 25 december donderdag 01 january


Geen nood, we reageren zo snel mogelijk op uw bericht.

Telefoonlijn

Customer Service

Belt u ons over een boeking of een verblijf? Druk op 1 om met een van onze medewerkers van de Klantenservice te spreken.

  • Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag: van 9.00 tot 12.00 uur en van 14.30 tot 17.00 uur
  • Vrijdag: van 9.00 tot 19.00 uur
  • Zaterdag: van 10.00 tot 16.00 uur
  • Zondag: van 10.00 tot 13.00 uur

Host Success Team

Contacteert u ons voor een andere vraag dan een boeking of verblijf? Druk op 2 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.

Hebt u een technisch probleem met uw eigenaarsruimte? Toets 3 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.

  • Van maandag tot en met vrijdag: van 9.00 tot 12.00 uur en van 14.30 tot 17.00 uur

Is de service die u nodig heeft tijdelijk niet beschikbaar?
Laat een spraakbericht achter en we contacteren u zo snel mogelijk. Vermeld de referentie van uw huis, het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent en de reden voor uw telefoontje.