Raadpleeg onze FAQ voor meer informatie

Welk bedrag ontvang ik per reservatie?

Deze gegevens vindt u voor elke reservatie in het tabblad ‘Planning’ in uw Eigenaarsaccount. Wanneer u een reservatie selecteert, verschijnt de prijs in detail onderaan op het scherm. 

Bovendien geven wij u ter informatie een gedetailleerd en transparant overzicht van de prijzen die het hele jaar lang worden toegepast op uw vakantiehuizen. 


Ga hiervoor naar het tabblad ‘Huurprijzen’ in uw Eigenaarsaccount. Selecteer links het vakantiehuis waarvan u een gedetailleerd overzicht van de geldende tarieven wilt zien. U kunt uw zoekopdracht ook filteren op datum, maand en/of type verblijf.


U krijgt dan een gedetailleerde tabel met deze gegevens:
•Variabele huurprijs – Het minimumbedrag dat Ardennes-étape u moet betalen, zoals bepaald in uw bijzondere voorwaarden
•Toeslag 'Opportuniteit' – De eventuele dynamische prijsverhogingen, zoals beschreven in uw bijzondere voorwaarden
•Promotie – De eventuele kortingen die u hebt ingevoerd via het tabblad ‘Promo’s’
•Huidige huurprijs eigenaar – Het eindbedrag dat u van Ardennes-étape krijgt, aangepast met een eventuele prijsverhoging of promotie •Verzekering – Het bedrag van de verzekeringspremie voor huurschade voor rekening van de huurder
•Huidige huurprijs voor klant – De huurprijs die realtime wordt weergegeven op onze website

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden? Neem contact met ons op.

Uitzonderlijk gesloten : donderdag 01 january


Geen nood, we reageren zo snel mogelijk op uw bericht.

Telefoonlijn

Customer Service

Belt u ons over een boeking of een verblijf? Druk op 1 om met een van onze medewerkers van de Klantenservice te spreken.

  • Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag: van 9.00 tot 12.00 uur en van 14.30 tot 17.00 uur
  • Vrijdag: van 9.00 tot 19.00 uur
  • Zaterdag: van 10.00 tot 16.00 uur
  • Zondag: van 10.00 tot 13.00 uur

Host Success Team

Contacteert u ons voor een andere vraag dan een boeking of verblijf? Druk op 2 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.

Hebt u een technisch probleem met uw eigenaarsruimte? Toets 3 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.

  • Van maandag tot en met vrijdag: van 9.00 tot 12.00 uur en van 14.30 tot 17.00 uur

Is de service die u nodig heeft tijdelijk niet beschikbaar?
Laat een spraakbericht achter en we contacteren u zo snel mogelijk. Vermeld de referentie van uw huis, het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent en de reden voor uw telefoontje.