Contactformulier
Voor vragen of nieuwe verzoeken kan je ons contactformulier invullen. Je verzoek wordt dan doorgestuurd naar het betrokken team en een van onze medewerkers zal zo snel mogelijk contact met je opnemen.
Als u geen klachtendossier hebt geopend bij onze verzekering voor dit verblijf, gebeurt de betaling ten laatste vijftien dagen na de einddatum van het verblijf.
Als u voor dit verblijf via het contactformulier een klachtendossier hebt geopend bij onze verzekering, wordt de betaling van de afrekening voorlopig opgeschort. Zodra de verzekering uw dossier heeft afgesloten, hebt u 72 uur de tijd om de afrekening te vervolledigen en er eventueel nog kosten aan toe te voegen die de verzekering niet dekt. Na deze termijn van drie dagen gebeurt de betaling in een van de drie daaropvolgende dagen.
Uitzonderlijk gesloten : donderdag 25 december donderdag 01 january
Geen nood, we reageren zo snel mogelijk op uw bericht.
Belt u ons over een boeking of een verblijf? Druk op 1 om met een van onze medewerkers van de Klantenservice te spreken.
Contacteert u ons voor een andere vraag dan een boeking of verblijf? Druk op 2 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.
Hebt u een technisch probleem met uw eigenaarsruimte? Toets 3 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.
Is de service die u nodig heeft tijdelijk niet beschikbaar?
Laat een spraakbericht achter en we contacteren u zo snel mogelijk. Vermeld de referentie van uw huis, het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent en de reden voor uw telefoontje.