Raadpleeg onze FAQ voor meer informatie

Wanneer ontvang ik de bedragen die zijn ingevoerd in de kostenafrekening aan het einde van het verblijf?

Als u geen klachtendossier hebt geopend bij onze verzekering voor dit verblijf, gebeurt de betaling ten laatste vijftien dagen na de einddatum van het verblijf. 


Als u voor dit verblijf via het contactformulier een klachtendossier hebt geopend bij onze verzekering, wordt de betaling van de afrekening voorlopig opgeschort. Zodra de verzekering uw dossier heeft afgesloten, hebt u 72 uur de tijd om de afrekening te vervolledigen en er eventueel nog kosten aan toe te voegen die de verzekering niet dekt. Na deze termijn van drie dagen gebeurt de betaling in een van de drie daaropvolgende dagen.

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden? Neem contact met ons op.

Uitzonderlijk gesloten : donderdag 25 december donderdag 01 january


Geen nood, we reageren zo snel mogelijk op uw bericht.

Telefoonlijn

Customer Service

Belt u ons over een boeking of een verblijf? Druk op 1 om met een van onze medewerkers van de Klantenservice te spreken.

  • Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag: van 9.00 tot 12.00 uur en van 14.30 tot 17.00 uur
  • Vrijdag: van 9.00 tot 19.00 uur
  • Zaterdag: van 10.00 tot 16.00 uur
  • Zondag: van 10.00 tot 13.00 uur

Host Success Team

Contacteert u ons voor een andere vraag dan een boeking of verblijf? Druk op 2 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.

Hebt u een technisch probleem met uw eigenaarsruimte? Toets 3 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.

  • Van maandag tot en met vrijdag: van 9.00 tot 12.00 uur en van 14.30 tot 17.00 uur

Is de service die u nodig heeft tijdelijk niet beschikbaar?
Laat een spraakbericht achter en we contacteren u zo snel mogelijk. Vermeld de referentie van uw huis, het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent en de reden voor uw telefoontje.