Contactformulier
Voor vragen of nieuwe verzoeken kan je ons contactformulier invullen. Je verzoek wordt dan doorgestuurd naar het betrokken team en een van onze medewerkers zal zo snel mogelijk contact met je opnemen.
1.TELEFONISCH OP +32 80 29 24 01
a.Voor alle vragen met betrekking tot een reserveringsnummer kunt u terecht bij een medewerker van de Customer Service. •Maandag, dinsdag, woensdag en donderdag van 9 tot 12 uur en van 14.30 tot 17 uur.
•Vrijdag van 9 tot 19 uur.
•Zaterdag van 10 tot 16 uur.
•Zondag van 10 tot 13 uur.
b.Voor toelichting bij/aanvullende informatie over een vraag in behandeling die is ingediend via ons contactformulier, staat ons Host Success-team voor u klaar van maandag tot en met vrijdag van 9 tot 12.30 uur en van 13.30 tot 17 uur.
c.Een dringende vraag? Buiten de openingsuren van de telefoonlijn staat de Customer Service paraat voor noodgevallen. Bel naar +32 80 29 24 01 en kies optie 1. U wordt vervolgens doorgeschakeld naar ons antwoordapparaat. Een van onze medewerkers neemt dan zo snel mogelijk contact met u op.
2.VIA HET CONTACTFORMULIER
Het contactformulier is het centrale punt bij uitstek om nieuwe vragen in te dienen. Ga hiervoor naar het tabblad ‘Nieuws’ via uw Eigenaarsaccount. Rechts bovenaan klikt u op ‘Hulp vragen’ in het roze veld met als titel ‘Help Center’.
Controleer eerst het e-mailadres en telefoonnummer. Die werden automatisch ingevuld in de hiervoor voorziene velden. Kies vervolgens de categorie waarop uw vraag betrekking heeft, namelijk:
•Een reservatie
•Gegevens uit mijn contract
•De beschrijving van mijn huis (tekst, foto’s, faciliteiten)
•De rendabiliteit van mijn verhuren met Ardennes-étape
•Mijn admin eigenaarsaccount
•Een boekhoudkundige vraag
•Een klacht
Het kan zijn dat er een subcategorie wordt voorgesteld. Vul het formulier zo nauwkeurig mogelijk in.
Afhankelijk van uw vraag kunt u een bewijsstuk, een document of een ander element toevoegen dat nuttig kan zijn voor de afhandeling van uw dossier. Klik hiervoor op ‘Bladeren’. Selecteer vervolgens één of meerdere bestanden die u aan uw vraag wilt toevoegen. Hebt u het formulier correct ingevuld, klik dan op ‘Mijn vraag versturen’. U ontvangt hierna een automatische e-mail. We vragen u nu om een beetje geduld te oefenen. We hebben uw vraag goed ontvangen en behandelen die zo snel mogelijk. We vragen u dan ook vriendelijk om niet twee keer dezelfde vraag te versturen, aangezien dit de afhandeling ervan niet versnelt.
Wij doen ons uiterste best om u snel een gepast antwoord te sturen, op voorwaarde dat wij over voldoende informatie en details beschikken om uw vraag zo efficiënt mogelijk te behandelen.
Uitzonderlijk gesloten : donderdag 01 january
Geen nood, we reageren zo snel mogelijk op uw bericht.
Belt u ons over een boeking of een verblijf? Druk op 1 om met een van onze medewerkers van de Klantenservice te spreken.
Contacteert u ons voor een andere vraag dan een boeking of verblijf? Druk op 2 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.
Hebt u een technisch probleem met uw eigenaarsruimte? Toets 3 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.
Is de service die u nodig heeft tijdelijk niet beschikbaar?
Laat een spraakbericht achter en we contacteren u zo snel mogelijk. Vermeld de referentie van uw huis, het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent en de reden voor uw telefoontje.