Raadpleeg onze FAQ voor meer informatie

Wat is een annulering wegens COVID-19 overmacht?

Overmacht als gevolg van COVID-19 is alleen van toepassing als de situatie van overmacht niet bekend was op het moment van de reservering of bevestiging.


Hieronder volgen de specifieke situaties die onder overmacht als gevolg van COVID-19 vallen:

  • Sluiting van de vakantiehuizen door de autoriteiten
  • Sluiting van nationale of lokale grenzen die de toegang tot de geboekte vakantie woning wettelijk verhinderen. 
  • Een streng en formeel reisverbod naar de locatie. Een 'sterk afgeraden' reis is GEEN overmacht! 
  • Elke verplichte (niet 'sterk aanbevolen') actie die het verblijf verhindert: quarantaine wegens te lang verblijf (bij een verblijf van 2 nachten en een tolerantieperiode van 48 uur valt dit niet onder overmacht) of verplichte tests bij aankomst en terugkeer. 
  • Wettelijk opgelegde beperking van het aantal toegestane personen in een vakantiewoning, waardoor de reservering niet kan worden gehandhaafd.

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden? Neem contact met ons op.

Uitzonderlijk gesloten : donderdag 01 january


Geen nood, we reageren zo snel mogelijk op uw bericht.

Telefoonlijn

Customer Service

Belt u ons over een boeking of een verblijf? Druk op 1 om met een van onze medewerkers van de Klantenservice te spreken.

  • Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag: van 9.00 tot 12.00 uur en van 14.30 tot 17.00 uur
  • Vrijdag: van 9.00 tot 19.00 uur
  • Zaterdag: van 10.00 tot 16.00 uur
  • Zondag: van 10.00 tot 13.00 uur

Host Success Team

Contacteert u ons voor een andere vraag dan een boeking of verblijf? Druk op 2 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.

Hebt u een technisch probleem met uw eigenaarsruimte? Toets 3 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.

  • Van maandag tot en met vrijdag: van 9.00 tot 12.00 uur en van 14.30 tot 17.00 uur

Is de service die u nodig heeft tijdelijk niet beschikbaar?
Laat een spraakbericht achter en we contacteren u zo snel mogelijk. Vermeld de referentie van uw huis, het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent en de reden voor uw telefoontje.