Contactformulier
Voor vragen of nieuwe verzoeken kan je ons contactformulier invullen. Je verzoek wordt dan doorgestuurd naar het betrokken team en een van onze medewerkers zal zo snel mogelijk contact met je opnemen.
Ardennes-étape zorgt ervoor dat de huurprijzen volledig betaald zijn voor de aankomst van de huurders in uw vakantiewoning. Ardennes-étape verzekert de betaling dus ongeveer 10 dagen voor de huurdatum, behalve uiteraard voor last minute boekingen.
• Voor wie volgens het forfaitsysteem werkt, worden de kosten voor de huur van uw vakantiehuis 10 dagen voor het begin van het verblijf betaald, samen met de huurprijs.
• Voor wie nog werkt volgens het systeem van kosten op basis van het verbruik of wie de tijdens het verblijf gemaakte bijkomende kosten moet inhouden, worden deze automatisch uitbetaald bij het vrijgeven van de waarborg, d.w.z. 15 dagen na het einde van het verblijf, op voorwaarde dat er geen openstaand dossier is bij de verzekering. Zorg er echter voor dat u de afrekening binnen 5 dagen na afloop van het verblijf registreert.
Uitzonderlijk gesloten : donderdag 01 january
Geen nood, we reageren zo snel mogelijk op uw bericht.
Belt u ons over een boeking of een verblijf? Druk op 1 om met een van onze medewerkers van de Klantenservice te spreken.
Contacteert u ons voor een andere vraag dan een boeking of verblijf? Druk op 2 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.
Hebt u een technisch probleem met uw eigenaarsruimte? Toets 3 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.
Is de service die u nodig heeft tijdelijk niet beschikbaar?
Laat een spraakbericht achter en we contacteren u zo snel mogelijk. Vermeld de referentie van uw huis, het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent en de reden voor uw telefoontje.