Contactformulier
Voor vragen of nieuwe verzoeken kan je ons contactformulier invullen. Je verzoek wordt dan doorgestuurd naar het betrokken team en een van onze medewerkers zal zo snel mogelijk contact met je opnemen.
Als u uw contract met Ardennes-étape wenst op te zeggen, moet u AL deze voorwaarden naleven*:
- de opzegging gebeurt na het eerste jaar van het contract (anders bent u een vergoeding verschuldigd voor alle gederfde winst en voor de kosten die voor de uitvoering van onze opdracht zijn gemaakt);
- de annulering moet aangetekend worden verzonden;
- er wordt een opzegtermijn van één maand toegepast;
- Reserveringen die door ons zijn gemaakt voordat wij op de hoogte zijn gesteld van de beëindiging van het contract, moeten volledig worden nagekomen, ook tijdens de opzegtermijn;
Voldoet uw verzoek niet aan al deze voorwaarden, dan komt de opzegging neer op een voortijdige contractbreuk. In dit geval zal een vergoeding van 50% van de gederfde winst** aan ons moeten worden betaald voor de schade die door deze voortijdige beëindiging wordt veroorzaakt.
LET OP!
De verkoop van het onroerend goed in kwestie maakt op zich geen einde aan onze samenwerking.
* Overeenkomstig de algemene voorwaarden van het betrokken contract.
Uitzonderlijk gesloten : donderdag 25 december donderdag 01 january
Geen nood, we reageren zo snel mogelijk op uw bericht.
Belt u ons over een boeking of een verblijf? Druk op 1 om met een van onze medewerkers van de Klantenservice te spreken.
Contacteert u ons voor een andere vraag dan een boeking of verblijf? Druk op 2 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.
Hebt u een technisch probleem met uw eigenaarsruimte? Toets 3 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.
Is de service die u nodig heeft tijdelijk niet beschikbaar?
Laat een spraakbericht achter en we contacteren u zo snel mogelijk. Vermeld de referentie van uw huis, het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent en de reden voor uw telefoontje.