Raadpleeg onze FAQ voor meer informatie

Hoe de samenwerking stopzetten?

Als u uw contract met Ardennes-étape wenst op te zeggen, moet u AL deze voorwaarden naleven*:

- de opzegging gebeurt na het eerste jaar van het contract (anders bent u een vergoeding verschuldigd voor alle gederfde winst en voor de kosten die voor de uitvoering van onze opdracht zijn gemaakt);

- de annulering moet aangetekend worden verzonden; 

- er wordt een opzegtermijn van één maand toegepast; 

- Reserveringen die door ons zijn gemaakt voordat wij op de hoogte zijn gesteld van de beëindiging van het contract, moeten volledig worden nagekomen, ook tijdens de opzegtermijn; 

Voldoet uw verzoek niet aan al deze voorwaarden, dan komt de opzegging neer op een voortijdige contractbreuk. In dit geval zal een vergoeding van 50% van de gederfde winst** aan ons moeten worden betaald voor de schade die door deze voortijdige beëindiging wordt veroorzaakt. 


LET OP!
De verkoop van het onroerend goed in kwestie maakt op zich geen einde aan onze samenwerking. 

* Overeenkomstig de algemene voorwaarden van het betrokken contract.

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden? Neem contact met ons op.

Uitzonderlijk gesloten : donderdag 25 december donderdag 01 january


Geen nood, we reageren zo snel mogelijk op uw bericht.

Telefoonlijn

Customer Service

Belt u ons over een boeking of een verblijf? Druk op 1 om met een van onze medewerkers van de Klantenservice te spreken.

  • Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag: van 9.00 tot 12.00 uur en van 14.30 tot 17.00 uur
  • Vrijdag: van 9.00 tot 19.00 uur
  • Zaterdag: van 10.00 tot 16.00 uur
  • Zondag: van 10.00 tot 13.00 uur

Host Success Team

Contacteert u ons voor een andere vraag dan een boeking of verblijf? Druk op 2 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.

Hebt u een technisch probleem met uw eigenaarsruimte? Toets 3 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.

  • Van maandag tot en met vrijdag: van 9.00 tot 12.00 uur en van 14.30 tot 17.00 uur

Is de service die u nodig heeft tijdelijk niet beschikbaar?
Laat een spraakbericht achter en we contacteren u zo snel mogelijk. Vermeld de referentie van uw huis, het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent en de reden voor uw telefoontje.