Contactformulier
Voor vragen of nieuwe verzoeken kan je ons contactformulier invullen. Je verzoek wordt dan doorgestuurd naar het betrokken team en een van onze medewerkers zal zo snel mogelijk contact met je opnemen.
Als partner profiteer je, net als je huurders, op vertoon van je Activity Pass Ardennes-étape van kortingen op tal van activiteiten.
Je vindt je Activity Pass in PDF-formaat in je eigenaarsaccount, onder het tabje “documenten”.
Hoe profiteer je van kortingen?
Tip
Het volstaat dikwijls dat je gewoon je Activity Pass toont om te profiteren van je voordeel. Enkele van onze partners vragen echter effectief de kortingsbonnen. Denk er dus aan om zowel je Activity Pass als de bon zelf mee te nemen. Zo ben je er zeker van dat je van je voordeel kan genieten.
Ik ontdek de partners van Ardennes-étape die voordelen aanbieden
Uitzonderlijk gesloten : donderdag 25 december donderdag 01 january
Geen nood, we reageren zo snel mogelijk op uw bericht.
Belt u ons over een boeking of een verblijf? Druk op 1 om met een van onze medewerkers van de Klantenservice te spreken.
Contacteert u ons voor een andere vraag dan een boeking of verblijf? Druk op 2 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.
Hebt u een technisch probleem met uw eigenaarsruimte? Toets 3 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.
Is de service die u nodig heeft tijdelijk niet beschikbaar?
Laat een spraakbericht achter en we contacteren u zo snel mogelijk. Vermeld de referentie van uw huis, het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent en de reden voor uw telefoontje.