Raadpleeg onze FAQ voor meer informatie

Welke promoties kan ik toekennen?

Er bestaan 3 soorten promoties bij Ardennes-étape:

1. Promotie ‘Last Minute’

Dit is een automatische promotie die geen tijdslimiet heeft. Je beslist zelf het kortingspercentage en vanaf welk moment deze promotie moet starten als je vakantiehuis op dat moment nog steeds beschikbaar is.

Tip

Je kan meerdere ‘Last Minute-promoties activeren voor eenzelfde huis. Bijvoorbeeld: 10% korting 6 weken voor het begin van het verblijf voor weekends en 20% korting 4 weken voor het begin van het verblijf voor weken.

2. Tijdelijke promotie

Dit is een promotie die geldig is tijdens een specifieke periode, op één of meerdere types verblijf.

Bijvoorbeeld: 20% korting op weekends en lange weekends, van 1 december tot 20 december.

3. Promotie ‘Ardennes-étape’

Dit is een marketingactie die door Ardennes-étape zelf is opgezet. Je kan zelf kiezen of je deelneemt aan deze actie of niet.

Bijvoorbeeld: een reclamecampagne, een speciale actie om een kalme periode een boost te geven.

Hoe activeer je een promotie?

  1. Log in op je eigenaarsaccount.
  2. Klik op het tabje “Promo’s”.
  3. Selecteer het type promotie dat je wil toekennen.
  4. Volg de rest van de stappen.

Doe dit voor elke promotie die je wil activeren.

Hoe kies ik de juiste promotie?

  • Vakantiehuis voor 2 tot 4 personen

Klopt je prijs wat betreft het evenwicht prijs-kwaliteit, dan is het niet nodig om een promotie op te starten tot 3 à 4 weken voor het begin van het verblijf. Heb je op dat moment nog steeds geen reservatie, dan kan je een eerste korting voorstellen (10%) om de zichtbaarheid van je vakantiehuis te verbeteren. Heb je nog steeds geen reservering de week voor het begin van het verblijf, dan raden we je aan om een grotere korting toe te kennen (15 à 20%).

  • Vakantiehuis voor 5 tot 12 personen

Klopt je prijs wat betreft het evenwicht prijs-kwaliteit, dan is het niet nodig om een promotie op te starten tot 6 weken voor het begin van het verblijf. Heb je op dat moment nog steeds geen reservatie, dan kan je een eerste korting voorstellen (10%) om de zichtbaarheid van je vakantiehuis te verbeteren. Heb je nog steeds geen reservering 2 weken voor het begin van het verblijf, dan raden we je aan om een grotere korting toe te kennen (15 à 20%).

  • Vakantiehuis voor 13 tot 20 personen

Klopt je prijs wat betreft het evenwicht prijs-kwaliteit, dan is het niet nodig om een promotie op te starten tot 8 weken voor het begin van het verblijf. Heb je op dat moment nog steeds geen reservatie, dan kan je een eerste korting voorstellen (10%) om de zichtbaarheid van je vakantiehuis te verbeteren. Heb je nog steeds geen reservering 3 weken voor het begin van het verblijf, dan raden we je aan om een grotere korting toe te kennen (15 à 20%).

  • Vakantiehuis voor 21 tot 24 personen

Klopt je prijs wat betreft het evenwicht prijs-kwaliteit, dan is het niet nodig om een promotie op te starten tot 11 weken voor het begin van het verblijf. Heb je op dat moment nog steeds geen reservatie, dan kan je een eerste korting voorstellen (10%) om de zichtbaarheid van je vakantiehuis te verbeteren. Heb je nog steeds geen reservering 5 weken voor het begin van het verblijf, dan raden we je aan om een grotere korting toe te kennen (15 à 20%).

  • Vakantiehuis voor 25 personen of meer

Klopt je prijs wat betreft het evenwicht prijs-kwaliteit, dan is het niet nodig om een promotie op te starten tot 14 weken voor het begin van het verblijf. Heb je op dat moment nog steeds geen reservatie, dan kan je een eerste korting voorstellen (10%) om de zichtbaarheid van je vakantiehuis te verbeteren. Heb je nog steeds geen reservering 5 weken voor het begin van het verblijf, dan raden we je aan om een grotere korting toe te kennen (15 à 20%).

Tip

Denk je dat je prijs wat betreft evenwicht prijs-kwaliteit niet helemaal goed zit, contacteer ons dan zodat we je kunnen begeleiden en eventuele prijsaanpassingen kunnen doorvoeren.


Heb je geen antwoord op je vraag gevonden? Neem contact met ons op.

Uitzonderlijk gesloten : donderdag 25 december donderdag 01 january


Geen nood, we reageren zo snel mogelijk op uw bericht.

Telefoonlijn

Customer Service

Belt u ons over een boeking of een verblijf? Druk op 1 om met een van onze medewerkers van de Klantenservice te spreken.

  • Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag: van 9.00 tot 12.00 uur en van 14.30 tot 17.00 uur
  • Vrijdag: van 9.00 tot 19.00 uur
  • Zaterdag: van 10.00 tot 16.00 uur
  • Zondag: van 10.00 tot 13.00 uur

Host Success Team

Contacteert u ons voor een andere vraag dan een boeking of verblijf? Druk op 2 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.

Hebt u een technisch probleem met uw eigenaarsruimte? Toets 3 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.

  • Van maandag tot en met vrijdag: van 9.00 tot 12.00 uur en van 14.30 tot 17.00 uur

Is de service die u nodig heeft tijdelijk niet beschikbaar?
Laat een spraakbericht achter en we contacteren u zo snel mogelijk. Vermeld de referentie van uw huis, het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent en de reden voor uw telefoontje.