Contactformulier
Voor vragen of nieuwe verzoeken kan je ons contactformulier invullen. Je verzoek wordt dan doorgestuurd naar het betrokken team en een van onze medewerkers zal zo snel mogelijk contact met je opnemen.
Er bestaan 3 soorten promoties bij Ardennes-étape:
1. Promotie ‘Last Minute’
Dit is een automatische promotie die geen tijdslimiet heeft. Je beslist zelf het kortingspercentage en vanaf welk moment deze promotie moet starten als je vakantiehuis op dat moment nog steeds beschikbaar is.
Tip
Je kan meerdere ‘Last Minute-promoties activeren voor eenzelfde huis. Bijvoorbeeld: 10% korting 6 weken voor het begin van het verblijf voor weekends en 20% korting 4 weken voor het begin van het verblijf voor weken.
2. Tijdelijke promotie
Dit is een promotie die geldig is tijdens een specifieke periode, op één of meerdere types verblijf.
Bijvoorbeeld: 20% korting op weekends en lange weekends, van 1 december tot 20 december.
3. Promotie ‘Ardennes-étape’
Dit is een marketingactie die door Ardennes-étape zelf is opgezet. Je kan zelf kiezen of je deelneemt aan deze actie of niet.
Bijvoorbeeld: een reclamecampagne, een speciale actie om een kalme periode een boost te geven.
Hoe activeer je een promotie?
Doe dit voor elke promotie die je wil activeren.
Hoe kies ik de juiste promotie?
Klopt je prijs wat betreft het evenwicht prijs-kwaliteit, dan is het niet nodig om een promotie op te starten tot 3 à 4 weken voor het begin van het verblijf. Heb je op dat moment nog steeds geen reservatie, dan kan je een eerste korting voorstellen (10%) om de zichtbaarheid van je vakantiehuis te verbeteren. Heb je nog steeds geen reservering de week voor het begin van het verblijf, dan raden we je aan om een grotere korting toe te kennen (15 à 20%).
Klopt je prijs wat betreft het evenwicht prijs-kwaliteit, dan is het niet nodig om een promotie op te starten tot 6 weken voor het begin van het verblijf. Heb je op dat moment nog steeds geen reservatie, dan kan je een eerste korting voorstellen (10%) om de zichtbaarheid van je vakantiehuis te verbeteren. Heb je nog steeds geen reservering 2 weken voor het begin van het verblijf, dan raden we je aan om een grotere korting toe te kennen (15 à 20%).
Klopt je prijs wat betreft het evenwicht prijs-kwaliteit, dan is het niet nodig om een promotie op te starten tot 8 weken voor het begin van het verblijf. Heb je op dat moment nog steeds geen reservatie, dan kan je een eerste korting voorstellen (10%) om de zichtbaarheid van je vakantiehuis te verbeteren. Heb je nog steeds geen reservering 3 weken voor het begin van het verblijf, dan raden we je aan om een grotere korting toe te kennen (15 à 20%).
Klopt je prijs wat betreft het evenwicht prijs-kwaliteit, dan is het niet nodig om een promotie op te starten tot 11 weken voor het begin van het verblijf. Heb je op dat moment nog steeds geen reservatie, dan kan je een eerste korting voorstellen (10%) om de zichtbaarheid van je vakantiehuis te verbeteren. Heb je nog steeds geen reservering 5 weken voor het begin van het verblijf, dan raden we je aan om een grotere korting toe te kennen (15 à 20%).
Klopt je prijs wat betreft het evenwicht prijs-kwaliteit, dan is het niet nodig om een promotie op te starten tot 14 weken voor het begin van het verblijf. Heb je op dat moment nog steeds geen reservatie, dan kan je een eerste korting voorstellen (10%) om de zichtbaarheid van je vakantiehuis te verbeteren. Heb je nog steeds geen reservering 5 weken voor het begin van het verblijf, dan raden we je aan om een grotere korting toe te kennen (15 à 20%).
Tip
Denk je dat je prijs wat betreft evenwicht prijs-kwaliteit niet helemaal goed zit, contacteer ons dan zodat we je kunnen begeleiden en eventuele prijsaanpassingen kunnen doorvoeren.
Uitzonderlijk gesloten : donderdag 25 december donderdag 01 january
Geen nood, we reageren zo snel mogelijk op uw bericht.
Belt u ons over een boeking of een verblijf? Druk op 1 om met een van onze medewerkers van de Klantenservice te spreken.
Contacteert u ons voor een andere vraag dan een boeking of verblijf? Druk op 2 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.
Hebt u een technisch probleem met uw eigenaarsruimte? Toets 3 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.
Is de service die u nodig heeft tijdelijk niet beschikbaar?
Laat een spraakbericht achter en we contacteren u zo snel mogelijk. Vermeld de referentie van uw huis, het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent en de reden voor uw telefoontje.