Contactformulier
Voor vragen of nieuwe verzoeken kan je ons contactformulier invullen. Je verzoek wordt dan doorgestuurd naar het betrokken team en een van onze medewerkers zal zo snel mogelijk contact met je opnemen.
9 tips om de tevredenheidsscore van je vakantiehuis nog te verbeteren:
1. Geef ons een beschrijving die up-to-date is en actuele foto’s.
2. Besteed aandacht aan onderhoud en schoonmaak.
3. Voer kleine herstellingen snel uit.
4. Verras uw huurders met een kleine attentie bij aankomst.
5. Maak een onthaalmap.
6. Vervang dingen die kapot of versleten zijn.
7. Maak je vakantiehuis kindvriendelijk en veilig voor kinderen.
8. Wees reactief om je huurders tevreden te houden.
9. Laat je huurders de tevredenheidsenquête invullen.
Ik ontdek meer ideeën om de tevredenheidsscore van mijn vakantiehuis te verbeteren
Uitzonderlijk gesloten : donderdag 01 january
Geen nood, we reageren zo snel mogelijk op uw bericht.
Belt u ons over een boeking of een verblijf? Druk op 1 om met een van onze medewerkers van de Klantenservice te spreken.
Contacteert u ons voor een andere vraag dan een boeking of verblijf? Druk op 2 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.
Hebt u een technisch probleem met uw eigenaarsruimte? Toets 3 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.
Is de service die u nodig heeft tijdelijk niet beschikbaar?
Laat een spraakbericht achter en we contacteren u zo snel mogelijk. Vermeld de referentie van uw huis, het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent en de reden voor uw telefoontje.