Raadpleeg onze FAQ voor meer informatie

Hoe verbeter ik de tevredenheidsscore van mijn vakantiehuis?

9 tips om de tevredenheidsscore van je vakantiehuis nog te verbeteren:
1. Geef ons een beschrijving die up-to-date is en actuele foto’s.
2. Besteed aandacht aan onderhoud en schoonmaak.
3. Voer kleine herstellingen snel uit.
4. Verras uw huurders met een kleine attentie bij aankomst.
5. Maak een onthaalmap.
6. Vervang dingen die kapot of versleten zijn.
7. Maak je vakantiehuis kindvriendelijk en veilig voor kinderen.
8. Wees reactief om je huurders tevreden te houden.
9. Laat je huurders de tevredenheidsenquête invullen.

Ik ontdek meer ideeën om de tevredenheidsscore van mijn vakantiehuis te verbeteren

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden? Neem contact met ons op.

Uitzonderlijk gesloten : donderdag 01 january


Geen nood, we reageren zo snel mogelijk op uw bericht.

Telefoonlijn

Customer Service

Belt u ons over een boeking of een verblijf? Druk op 1 om met een van onze medewerkers van de Klantenservice te spreken.

  • Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag: van 9.00 tot 12.00 uur en van 14.30 tot 17.00 uur
  • Vrijdag: van 9.00 tot 19.00 uur
  • Zaterdag: van 10.00 tot 16.00 uur
  • Zondag: van 10.00 tot 13.00 uur

Host Success Team

Contacteert u ons voor een andere vraag dan een boeking of verblijf? Druk op 2 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.

Hebt u een technisch probleem met uw eigenaarsruimte? Toets 3 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.

  • Van maandag tot en met vrijdag: van 9.00 tot 12.00 uur en van 14.30 tot 17.00 uur

Is de service die u nodig heeft tijdelijk niet beschikbaar?
Laat een spraakbericht achter en we contacteren u zo snel mogelijk. Vermeld de referentie van uw huis, het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent en de reden voor uw telefoontje.