Raadpleeg onze FAQ voor meer informatie

Waarom verschijnt mijn vakantiehuis niet in de zoekresultaten op de site?

Als je vakantiehuis niet in de zoekresultaten verschijnt, dan wil dat zeggen dat je huis niet voldoet aan de zoekcriteria (bijvoorbeeld: aantal personen, verblijfsperiode, locatie…).

Op het web zoeken vakantiegangers op basis van hun wensen en criteria. Deze zoekopdrachten leiden hen naar een lijst van gerichte resultaten.

In een wereld van “overinformatie” wil iedereen tijdens zo’n zoektocht het aantal getoonde resultaten zo klein mogelijk houden. Iemand die bijvoorbeeld een verblijf zoekt in juli, zonder extra zoekcriteria, zal misschien een 900-tal vakantiehuizen te zien krijgen op onze site. Gaat deze persoon al die 900 vakantiehuizen aflopen? Nee, hij/zij gaat eerder de zoekcriteria verfijnen (bijvoorbeeld: aantal personen, gewenste faciliteiten, locatie…). Op die manier komt die persoon tot een lijst die veel gemakkelijker te overlopen is, van misschien 10, 12 vakantiehuizen.

De criteria waar er bij Ardennes-étape het meest op gezocht wordt en die dus de lijst met resultaten beïnvloeden zijn:

-    eerst en vooral de grootte van de groep

-    daarna het aantal kamers, badkamers, wellnessvoorzieningen…

Wanneer je vakantiehuis dus niet verschijnt in de zoekopdracht van een internetgebruiker, dan wil dat zeggen dat het gewoon niet voldoet aan zijn/haar criteria.

Tip

Wil je jouw vakantiehuis te zien krijgen, doe dan een zoekopdracht met de exacte en juiste criteria van jouw vakantiehuis (bijvoorbeeld: aantal kamers, wellnessvoorzieningen, zijn honden toegelaten of niet…)

Goed om te weten

De zoekresultaten zijn standaard gesorteerd volgens oplopende prijzen. Ons team bekijkt constant het gedrag van internetgebruikers om onze site indien nodig aan te passen, zodat we de best mogelijke resultaten behalen.

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden? Neem contact met ons op.

Uitzonderlijk gesloten : donderdag 25 december donderdag 01 january


Geen nood, we reageren zo snel mogelijk op uw bericht.

Telefoonlijn

Customer Service

Belt u ons over een boeking of een verblijf? Druk op 1 om met een van onze medewerkers van de Klantenservice te spreken.

  • Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag: van 9.00 tot 12.00 uur en van 14.30 tot 17.00 uur
  • Vrijdag: van 9.00 tot 19.00 uur
  • Zaterdag: van 10.00 tot 16.00 uur
  • Zondag: van 10.00 tot 13.00 uur

Host Success Team

Contacteert u ons voor een andere vraag dan een boeking of verblijf? Druk op 2 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.

Hebt u een technisch probleem met uw eigenaarsruimte? Toets 3 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.

  • Van maandag tot en met vrijdag: van 9.00 tot 12.00 uur en van 14.30 tot 17.00 uur

Is de service die u nodig heeft tijdelijk niet beschikbaar?
Laat een spraakbericht achter en we contacteren u zo snel mogelijk. Vermeld de referentie van uw huis, het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent en de reden voor uw telefoontje.