Raadpleeg onze FAQ voor meer informatie

Ik zou graag de foto’s van mijn vakantiehuis veranderen, hoe doe ik dat?

Om de foto’s van je vakantiehuis aan te passen, moet je: 

  1. Inloggen op je eigenaarsaccount
  2. Je aanvraag indienen via het contactformulier
  3. De optie “Beschrijving van mijn vakantiehuis” en “Ik wil de foto’s veranderen” kiezen in de voorgestelde velden van het contactformulier. 
  4. De foto’s die je wil toevoegen als bijlage mee versturen. 

Op basis van de ontvangen foto’s gaan onze professionele fotografen evalueren of het onderdeel “foto’s” van je vakantiehuis aangepast moeten worden. Is dat het geval, dan gaan ze de foto’s bewerken volgens ons visuele charter en ze daarna toevoegen aan je beschrijving. 

Bekijk onze gids met tips om de kwaliteit van je foto’s te verbeteren


Heb je geen antwoord op je vraag gevonden? Neem contact met ons op.

Uitzonderlijk gesloten : donderdag 25 december donderdag 01 january


Geen nood, we reageren zo snel mogelijk op uw bericht.

Telefoonlijn

Customer Service

Belt u ons over een boeking of een verblijf? Druk op 1 om met een van onze medewerkers van de Klantenservice te spreken.

  • Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag: van 9.00 tot 12.00 uur en van 14.30 tot 17.00 uur
  • Vrijdag: van 9.00 tot 19.00 uur
  • Zaterdag: van 10.00 tot 16.00 uur
  • Zondag: van 10.00 tot 13.00 uur

Host Success Team

Contacteert u ons voor een andere vraag dan een boeking of verblijf? Druk op 2 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.

Hebt u een technisch probleem met uw eigenaarsruimte? Toets 3 om met een medewerker van ons Host Success Team te spreken.

  • Van maandag tot en met vrijdag: van 9.00 tot 12.00 uur en van 14.30 tot 17.00 uur

Is de service die u nodig heeft tijdelijk niet beschikbaar?
Laat een spraakbericht achter en we contacteren u zo snel mogelijk. Vermeld de referentie van uw huis, het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent en de reden voor uw telefoontje.