Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met ons cookie-beleid.
Reizen van en naar België is toegestaan, maar wordt sterk afgeraden - update 12/05 - Bekijk onze veelgestelde vragen
  • NL

Raadpleeg onze FAQ voor meer informatie

Wat doe ik als ik een probleem heb tijdens mijn verblijf in de Ardennen?

Heb je een vraag, bezorgdheid of probleem tijdens je verblijf, bel dan de eigenaar om zo snel mogelijk een oplossing te vinden.

Heb je een probleem of een vraag tijdens je verblijf, bel dan de eigenaar of je contactpersoon. Zij zullen je het snelst kunnen helpen. 

Als het probleem niet opgelost kan worden tijdens je verblijf, kan je binnen de 48u na je terugkomst een klachtenformulier invullen. Je dient daarop alle feitelijke informatie te vermelden: context, details, foto’s. 

Ik wil een klacht indienen

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden? Neem contact met ons op.

Per telefoon

Bereikbaar van maandag tot donderdag van 9 tot 17u, op vrijdag van 9 tot 19u en in het weekend van 10 tot 16u. Gemiddelde wachttijd: 10 minuten.

Live chat

Een medewerker staat voor je klaar van maandag tot vrijdag, van 9 u tot 17u.