Raadpleeg onze FAQ voor meer informatie

Terug
  1. Help center
  2. >
  3. Mijn reservatie

Mijn reservatie Ik heb een vraag over mijn aankomend verblijf.

  • Op zoek naar een verblijf
  • Mijn reservatie
  • Prijs en de betaling
  • COVID-19
  • Hoe kan ik mijn reservatie aanpassen?
  • Wat zijn de annulatiekosten?
  • Wat dekt de annulatieverzekering van Ardennes-étape?
  • Wat zijn de aankomst- en vertrekuren van een vakantiehuis van Ardennes-étape?
  • Hoe worden de sleutels van het vakantiehuis dat ik gereserveerd heb overhandigd?
  • Wat moet ik weten over de Ardennen voor mijn verblijf?
  • Is de schoonmaakbeurt op het einde van het verblijf inbegrepen? Wat moet ik in dat geval doen vooraleer ik het huis verlaat?
  • Wat doe ik als ik een probleem heb tijdens mijn verblijf in de Ardennen?
  • Ardennes-étape Privilege en de Activity Pass, wat is dat?
  • Wat te doen bij schade?
  • Kan ik mijn elektrische auto opladen in mijn vakantiehuis?