Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met ons cookie-beleid. Meer weten over het gebruik van cookies
Ok
Covid-19 – Onze speciale rubriek “veelgestelde vragen
  • Wij selecteren vakantiehuizen die op de Ardennes-Etape website staan.

    Ardennes-Etape is geen portaal. Niet iedereen kan zijn vakantiehuis op onze website plaatsen.

    We ontmoeten de eigenaar in persoon. We evalueren zijn huis. En als we ervan overtuigd zijn dat zijn huis u zal aanstaan, , nemen we deze op in onze website.

    Het is niet de bedoeling om koste wat het kost vakantiehuizen toe te voegen aan ons aanbod. We willen absoluut dat u tevreden bent met ons werk.

  • Wij berekenen aan de juiste prijs.

    De huurprijs, de dossierkosten, de verbruikskosten, de taksen. Alles dat betaald dient te worden is inbegrepen. We tonen u de totaalprijs. U hebt dus geen rekenmachine of Excel-bestand nodig om het prijskaartje van uw vakantie te kennen, en ook niet om de beste prijs-kwaliteitsverhouding te kiezen. Uw vakantiehuis uitkiezen dient namelijk eenvoudig te zijn!

    Toen we deze service lanceerden, vond 53.76% van de respondenten de affichage redelijk duidelijk en 43.35% de affichage heel duidelijk. Enkel 0.58% vond de affichage helemaal niet duidelijk. 43.93% van de respondenten van onze enquête gaf aan dat deze affichage hen erg zou helpen om een vakantiehuis te kiezen. 41.04% gaf aan dat de affichage hen tamelijk zou helpen.

  • En als de kosten afhangen van uw verbruik?

    Hoe weet u hoeveel u dient te betalen op het EINDE van uw verblijf, voor water, elektriciteit en verwarming? Wij schatten deze kosten voor u op basis van vorige reservaties. De eigenaars delen ons steeds de bedragen mee die ze gefactureerd hebben aan vakantiegangers na elk verblijf, of ze geven ons het gemiddelde bedrag dat ze volgens het seizoen factureren. En wij geven u deze gegevens door. Het is nauwkeurig, maar we beschikken helaas niet over een kristallen bol. Het is een indicatie van uw vakantiebudget. De eigenaar deelt u de verbruiksvolumes en de prijs mee op het einde van uw verblijf.

    Toen we deze service lanceerden, vond 58.19% van de respondenten deze affichage redelijk duidelijk en vond 33.33% deze heel duidelijk. Enkel 8.47% vond de affichage niet duidelijk genoeg.

  • Wij controleren de kwaliteit het hele jaar door.

    Hoe ? Dankzij u.
    Wij lezen alle tevredenheidsenquêtes. Gemiddeld, beantwoorden 6 vakantieganger/10 onze tevredenheidsenquête.

    Indien er een probleem zich voordoet, stellen we de eigenaar hiervan op de hoogte. Als wij denken date en aspect van het huis een probleem kan worden, waarschuwen we de eigenaar.

    Als uw vakantie niet zoals gewenst verloopt, contacteren we de eigenaar. En de eigenaars houden ons steeds op de hoogte van de vooruitgang van wijzigingen of aanpassingen die ze hebben aan hun huis hebben aangebracht.

    Er zijn 4 personen die voltijds werken aan de kwaliteit van uw vakantie. Per jaar komen er ongeveer 2% klachten binnen betreffende verblijven bij Ardennes-Etape. Soms introduceert u een claim, soms introduceren wij een claim en soms introduceert de eigenaar een claim. Inderdaad, soms zijn ook de eigenaars teleurgesteld. En wij zijn er ook voor hen.

  • De eigenaars van Ardennes-Etape vakantiehuizen hebben real-time toegang tot de evaluatie van de kwaliteit van uw huis. Ze hebben toegang tot statistieken en volgen hun kwaliteitsscore op de voet. Dit is de reden waarom hun huis op onze website staat. Want ook voor hen, is kwaliteit erg belangrijk.

  • We bezoeken de vakantiehuizen opnieuw, zowel wanneer alles goed gaat als wanneer er enkele zorgen zijn.

  • We delen onze ervaring, onze expertise met de eigenaars. Dit hebben we van uw behoeftes en verwachtingen geleerd. We helpen hen om hun vakantiehuis te beheren met professionalisme en plezier. Voor ons, zijn beide aspecten onmisbaar om een kwaliteitsvolle service aan te bieden. We publiceren 2 keer per jaar een gespecialiseerd tijdschrift en we stellen hen dankzij onze nieuwsbrief op de hoogte van de actualiteit in de toerismesector.
  • We zijn super-precies.

    We beschrijven het vakantiehuis met zorg. Logisch, aangezien we het zelf hebben bezocht en de foto’s zelf hebben getrokken. Onze beschrijvingen zijn super gedetailleerd.
    En het voordeel van een website is dat alle wijzingen in het huis, meteen in real-time worden aangepast op de website.

  • We fotograferen het huis vanuit elke hoek.

    We nemen veel foto’s, brede shots en detailfoto’s. Over het algemeen, bent zijn jullie zeer tevreden van onze foto’s. Ze zijn mooi en realistisch, wat een echte uitdaging vormt. Soms vinden jullie dat er aspecten van het huis zijn die niet goed genoeg getoond worden. En dan maken wij nieuwe foto’s om alle aspecten van de locatie op een goede manier te verduidelijken.

  • Eén enkele website die zich automatisch aan alle schermformaten aanpast.

    Reserveer uw volgend weekendje op de trein, in de file, of in uw zetel terwijl u TV kijkt. Het is simpel, het is hetzelfde adres: onze website past zich aan uw scherm aan en dit is super-ergonomisch!

    Om u een kwaliteitsvolle service en verblijf in de Ardennen te garanderen, heeft het Ardennes-Etape team beroep gedaan op volgende vereniging : Be Commerce

    Geef ons uw mening betreffende de website via een e-mail naar info@ardennes-etape.com of via onze contactpagina.

    Met Ardennes-Etape is het gemakkelijker.